728 x 90

پرستاران,

مهاجرت سالانه ۱۰۰۰ پرستار از ایران تحت حاکمیت آخوندی

-

سالانه ۱۰۰۰ پرستار از ایران می‌روند
سالانه ۱۰۰۰ پرستار از ایران می‌روند
مدیر روابط بین‌الملل سازمان نظام پرستاری رژیم اعتراف کرد: سالانه بیش از 1000 پرستار از کشور مهاجرت می‌کنند.

ابراهیم محمدی که با خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر مصاحبه می‌کرد با اعتراف به شرایط سخت زندگی پرستاران در ایران تحت حاکمیت آخوندی گفت ”پرستاران به‌دنبال یافتن شرایط بهتر کاری، دوری از خانواده و جامعه، مشکلات عدیده مهاجرت را تحمل می‌نمایند که به اهداف خود دست یابند. بنابراین، می‌توان علل مهاجرت پرستاران از ایران را فشار کاری بالا، دستمزد کم، عوامل اجتماعی و... دانست“.

این مهاجرت جامعه پرستاران کشور در حالی است که به گفته این کارگزار رژیم ”در نشست اخیر جامعه جهانی پرستاری WHO در ژنو، عنوان شد که حدود ۲۸ میلیون نفر کمبود نیروی کار پرستاری در دنیا وجود دارد که همین مسأله باعث شده است کشورهای توسعه یافته به‌راحتی به جذب نیروهای آموزش دیده سایر کشورها اقدام کنند. و یکی از کشورهای هدف برای جذب نیروی پرستاری ایران است، زیرا پرستاران ایرانی به علل مختلفی از جمله توانمندی، هوش و کارایی بالا، مورد استقبال دیگر کشورها هستند و ایجاد شرایط کاری بهتر برای پرستاران در کشورهای پیشرفته باعث شده است سالیانه بیش از ۱۰۰۰ پرستار از ایران مهاجرت نمایند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/63145ac5-1037-4d1a-bbf6-ee46b71a1b1d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات