728 x 90

قتل عام 67,اختلافات سیاسی در ایران,

۳۵ امضا برای برکناری علی مطهری

-

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع
امضا کنندگان نامه برکناری علی مطهری از نایب رئیسی مجلس ارتجاع، به‌دنبال نوشتن نامه به آخوندپورمحمدی و درخواست از او برای پاسخ به قتل‌عامهای سال 67 به 35تن رسید.

به گزارش رسانه‌های حکومتی محمدعلی پورمختار عضو مجلس ارتجاع درباره آخرین وضعیت شکایت اعضای مجلس ارتجاع از علی مطهری گفت: «منتظر تشکیل هیأت مسئول جهت رسیدگی هستیم… نمایندگان امضا کننده پیگیر شکایت خود هستند و امیدوارم که این شکایت به نتیجه برسد…» وی از افزایش نمایندگان امضا کننده شکایت از علی مطهری به حدود 35نفر خبر داد.

خاطرنشان می‌شود این درخواست به‌دنبال نامه علی مطهری، به آخوند پورمحمدی، وزیر دادگستری کابینه آخوند روحانی و یکی از عاملان قتل‌عام زندانیان در سال 67، صورت می‌گیرد که از وی خواسته بود درباره قتل‌عامها توضیح بدهد.

در این نامه که به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نوشته شده آمده است: «علی مطهری به‌علت مواضع و اظهارنظرهای اخیر نباید در کرسی نیابت ریاست مجلس شورای اسلامی باقی بماند» .

لازم به یادآوری است مجلس ارتجاع روز یکشنبه 7شهریور به‌دنبال اظهارات محسن کوهکن علیه علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع درباره نامه او به آخوند جنایتکار پورمحمدی که از او خواسته بود درباره قتل‌عام 67، توضیح بدهد، به تشنج کشیده شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5dc67ad-554e-4157-8344-fa89d4112e45"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات