728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمعهای اعتراضی کارگران و رانندگان در بناب، قزوین و مبارکه

-

تجمع کارگران اخراجی فولاد شاهین بناب
تجمع کارگران اخراجی فولاد شاهین بناب

بناب - تجمع کارگران اخراجی فولاد شاهین بناب

بناب - کارگران اخراجی فولاد شاهین بناب در روز دوشنبه 8شهریور در مقابل فرمانداری بناب تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار دریافت 5ماه حقوق پرداخت نشده خود شدند.

قزوین - تجمع جمعی از رانندگان حمل ‌و نقل کالا

تعدادی از رانندگان حمل ‌و نقل کالای بین شهری در قزوین روز 8شهریور در مقابل فرمانداری قزوین تجمع اعتراضی برگزار کردند. این رانندگان به سیاستهای چپاولگرانه ایادی رژیم در سازمان حمل ونقل در توزیع بار اعتراض داشتند. آنان از یک سو برای رانندگان تناژ بار را کمتر در بارنامه می‌نویسند و از سوی دیگر از رانندگان پورسانت و زیر میزی می‌گیرند. رانندگانی که تن به این قوانین نانوشته ایادی رژیم ندهند، از دریافت بار محروم می‌شوند.

مبارکه- تجمع کارگران DMT در جلوی فرمانداری

کارگران DMT روز یکشنبه در مقابل فرمانداری مبارکه در اصفهان جهت حقوقهای پرداخت نشده تجمع اعتراضی برگزار کردند. این شرکت یکی از شرکتهای تابعه شرکت پلی اکریل می‌باشد. شرکت مدعی است با بحران مالی مواجه است و به گفته کارگران از فروردین تا کنون دستمزد و مزایای کارگران را پرداخت نکرده است.

ایادی حکومتی برای ندادن حقوق کارگران مدعی شده‌اند که خط تولید پلی اکریل با مشکل مواجه است، محصولات DMT که به‌عنوان مواد خام اولیه در پلی اکریل مصرف می‌شود، فروش ندارد و شرکت قادر به پرداخت حقوق کارگران نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cec3cb01-1f3d-4f42-ba3e-f4379af5d51a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات