728 x 90

اخبار اعتراضى,

۵تجمع اعتراضی در شهرهای بروجرد، ایلام و کرمانشاه

-

کارگران شهرداری بروجرد
کارگران شهرداری بروجرد

بروجرد – تجمع اعتراضی کارگران شهرداری بروجرد

روز شنبه 6شهریور کارگران شهرداری بروجرد در محوطه این شهرداری تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان حقوق پرداخت نشده خود شدند.

ایلام – تجمع اعتراضی گروهی از مربیان حق‌التدریسی مدارس ابتدایی شهرستان ایلام

روز شنبه 6شهریور 95 گروهی از مربیان حق‌التدریسی مدارس ابتدایی شهرستان ایلام که مدت 8ماه است حقوق و مطالبات خودشان را نگرفته‌اند در محل اداره آموزش و پرورش ایلام در خیابان ولیعصر تجمع کرده و خواهان گرفتن مطالبات خودشان شدند.

ایلام – تجمع اعتراضی گروهی از کسبه صنف نساجی در مقابل اداره مالیات ایلام

روز شنبه 6شهریور 95 گروهی از کسبه صنف نساجی در ایلام در اعتراض به مالیاتهای سنگینی که با توجه به رکود بازار از طرف اداره مالیات رژیم برای آنها مشخص شده، در محل اداره مالیات رژیم در خیابان موسوم به صدوقی جنب استانداری تجمع کرده و نسبت به اقدام اداره مالیات رژیم اعتراض کرده و خواهان کاهش میزان مالیات شدند.

کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از کارگران و کارکنان شرکت آرسی جدار ایستا

روز شنبه 6شهریور95 گروهی از کارگران و کارکنان شرکت آرسی جدار ایستا که در زمینه تولید درب و پنجره‌های دوجداره کار می‌کنند در اعتراض به نگرفتن 5ماه حقوق عقب‌افتاده و حق اضافه کاری در محل این واحد تولیدی در شهرک صنعتی فرامان تجمع کرده و خواهان گرفتن مطالبات خودشان شدند.

کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از والدین دانش‌آموزان ابتدایی در محل اداره آموزش وپرورش رژیم در کرمانشاه

روز شنبه 6شهریور 95 گروهی از والدین دانش‌آموزان ابتدایی در کرمانشاه در اعتراض به اقدام ایادی رژیم که در مدارس قصد اخاذی مبالغی حدود 100 الی 150هزار تومان از هر کدام از فرزندانشان داشتند در محل اداره آموزش و پرورش کرمانشاه تجمع کرده و نسبت به این اقدام اعتراض کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44908dcc-e905-4ed4-9ab7-677ab93750f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات