728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

د‌رگیری باندی بر سر برگزاری کنسرت و بن‌بست رژیم

-

د‌رگیری باندی بر سر برگزاری کنسرت و بن‌بست رژیم
د‌رگیری باندی بر سر برگزاری کنسرت و بن‌بست رژیم
جلوگیری از برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف به یک درگیری باندی تبدیل شده است.

امام جمعه رژیم در ایلام، طی سخنانی در نمایش جمعه این شهر در روز ششم شهریور با حمله به آخوند علم‌الهدی به‌دلیل ممنوع کردن برگزاری کنسرت در مشهد گفت: «این مسأله راه‌حل دارد، چرا باید موضوعات را پیچاند، اگر موسیقی حرام است چرا مراجع عظام و دولت و قانون وارد عمل نمی‌شود؟ اگر حلال است بگویید، چرا انگار در یک شهر حلال و در شهر دیگر حرام است؟» .

آخوند شمس‌الله سراج افزود: «اگر برخی بزرگان می‌گویند به‌خاطر حرمت امام رضا در مشهد امکان اجرا وجود ندارد، جواب این است که شما باید مردم را جوری بار می‌آوردید که حریم‌ها را نگه دارند؟ نمی‌شود گفت این‌جا ممنوع است، مملکت قانون دارد. این وسط گناه مردم چیست؟ باید برای شادی مردم فکری کرد؟ آیا کنسرت را ممنوع کنیم تا مردم از ماهواره‌ها استفاده کنند؟ باید از اظهارنظرهای حساسیت برانگیز خودداری کرد» ..

همچنین به‌دنبال اظهارنظر وزیر ارشاد کابینه آخوند روحانی که اعلام کرده است به‌هیچ‌عنوان عقب‌نشینی نمی‌کند، جمعی از عوامل باند خامنه‌ای در یزد و مشهد تجمع کردند و بیانیه صادر کردند از جمله در مشهد عوامل باند خامنه‌ای شعار می‌دادند: «غارت‌گر بیت‌المال مرگت باد ننگت باد. وزیر ارشاد ما خجالت خجالت» .

در یزد نیز، عده‌یی با تجمع مقابل سالن برگزاری کنسرت، در شهر تفت استان یزد، به‌دنبال این بودند مانع حضور تماشاگران در کنسرت شوند.

امام جمعه رژیم در شیراز نیز روز گذشته در این باره گفت: « «از آقای وزیر ارشاد سؤال می‌کنم اگر برگزاری کنسرت حلال است و جایز و بی‌ضرر، چرا خدمت امام رضا برگزار نمی‌شود؟ اگر حرام است و ضرر دارد، پس برای همه مسلمانان مضر است و حرام. حرام را توسعه ندهید و گناه را تشویق نکنید» .

سایت الف متعلق به «احمد توکلی» عضو سابق مجلس ارتجاع نیز روز گذشته در یادداشتی در اعتراض به لغو کنسرتها منتشر کرد. در این یادداشت آمده است: «مگر حرف علم‌الهدی حکم حکومتی است؟

پیش از این نیز علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع در انتقاد به خواسته‌های علم‌الهدی که خواسته بود مشهد مانند واتیکان مجزا از سایر نقاط کشور در حوزه فرهنگی و خودمختار اداره شود گفته بود مگر حکومت ایران فدرالی است که مشهد از دیگر نقاط مستثنا شود؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b33be58-310b-4409-ad59-07ea1f450b81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات