728 x 90

تصادفات رانندگى,

جاده‌های مرگ در ایران باز هم قربانی گرفت

-

جاده‌های مرگ در ایران باز هم قربانی گرفت
جاده‌های مرگ در ایران باز هم قربانی گرفت
طی دو تصادف در جاده‌های استان اصفهان متأسفانه یک زن و سه مرد کشته و 13 نفر دیگر از هموطنان مصدوم شدند.

رسانه‌های رژیم از تصادفی در کیلومتر 30 چوپانان به جندق که طی آن زن 70 ساله‌ای فوت و 8 نفر دیگر مصدوم شدند خبر دادند.

از سویی دیگر در جاده مجلسی به سمت بروجن نیز در یک تصادف سه تن کشته و پنج تن مصدوم شدند.

خاطر نشان می‌شود که جاده‌های ایران یکی از مرگبار ترین جاده‌های جهان است به گونه‌ای که خبرگزاری اطلاعات آخوندی موسوم به مهر 16 تیر سال گذشته گزارش داد: بانک جهانی در بررسیهای خود وضعیت حوادث جاده‌ای در ایران را ”بحرانی“ اعلام کرده است.

همچنین در بهار سال ۱۳۹۳، سرکرده کل نیروی انتظامی رژیم گفته بود آمار سالانه کشته‌شدگان حوادث رانندگی ایران برابر با میانگین سالانه کشته‌شدگان جنگ ایران و عراق است.

.. در مقایسه با برخی از کشورهای آسیایی می‌توان گفت میزان تلفات تصادفات رانندگی در ایران ۲۵ برابر ژاپن و ۲ برابر ترکیه است. در انگلستان با وجود این‌که سه برابر بیشتر از ایران خودرو وجود دارد، میزان بروز تصادفات تا ۳۲ برابر کمتر است. یعنی می‌توان گفت به نسبت خودروهای موجود در ایران، حدود ۱۰۰ برابر بیش‌تر از انگلستان تصادفات رانندگی رخ می‌دهد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی کابینه آخوند روحانی گفته است طی ده سال گذشته سرمایه‌گذاری بسیار کمی در بخش نگهداری جاده‌های کشور انجام شده است. به همین خاطر امروز بیش از ۴۰ درصد از جاده‌های کشور در وضعیت نامناسبی قرار دارند و برای روکش آسفالت آنها به‌طور یک‌جا، هزاران میلیارد تومان بودجه لازم است.

حوادث رانندگی دومین عامل مرگ‌ و میر مردم در ایران تحت حاکمیت آخوندها است. در سال 92 ایران در تلفات جاده‌ای در میان 180 کشور که مورد بررسی قرار گرفته‌اند رتبه 177 را به خود اختصاص داد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c496bb3-388c-4ca9-b3c3-06a375160719"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات