728 x 90

-

گریه وحشت و شکست!

-

وحشت از فضاهای مجازی
وحشت از فضاهای مجازی
ولی‌فقیه ارتجاع 31مرداد95 دردیدار با امام جماعت‌های حکومتی در مساجد تهران، نسبت به نفوذ فرهنگی ابراز وحشت کرد و هشدار داد: «اگر حصار و خاکریز فرهنگی نباشد، همه چیز از دست می‌رود“

آخوندهای دانه درشت و امامان جمعه او در استانها و شهره‌های مختلف نیز به‌طور مستمر نسبت به ”تهاجم فرهنگی“ و ضدیت مردم با فرهنگ منحط آخوندی به کارگزاران امور فرهنگی رژیم به‌خصوص وزیر ارشاد دولت آخوند حسن روحانی هشدار می‌دهند.

آخوند مکارم شیرازی از مراجع حکومتی نیز دردیدار با محمود واعظی وزیر ارتباطات دولت روحانی، با یادآوری نقش رسانه‌های اجتماعی در قیام سال 88 که به گفته او دشمنان عده بسیاری را بسیج کردند از تا از طریق فضای مجازی به نظام آخوندی حمله کنند اظهار داشت: «این گروهها امروزه به توانی دست پیدا کرده‌اند که می‌توانند جعل پیام کرده و به دیگران ارسال کنند. »

واعظی نیز به سانسور و فیلترینگ رسانه‌های اجتماعی اشاره کرد و در این زمینه گفت: ”در این راستا 110 میلیارد تومان طی سه سال اخیر برای صیانت از فضای مجازی هزینه شده و 14 دانشگاه و مرکز پژوهشی در حال فعالیت هستند اما دشمن در این جنگ الکترونیک به مقابله با فیلترینگ‌ها اقدام می‌کند“. (باشگاه خبرنگاران جوان2شهریور95)

مکارم شیرازی در ادامه سخنانش اضافه کرد: ”روز گذشته با شنیدن گزارش‌های فضای مجازی نسبت به وضعیت جوانان کشور و تهاجم ضدفرهنگی دشمن گریه کردم“ (سایت حکومتی رجا نیوز2شهریور95)

پیش از این نیز آخوند علم‌الهدی از برگزاری کنسرت در مشهد جلوگیری کرد و به‌دنبال او ائمه جمعه رژیم در6 شهر دیگر نیز خواستار برگزارنکردن یا محدودیت در برگزاری کنسرت‌های موسیقی در شهرهای محل اقامتشان شدند (خبرگزاری حکومتی آفتاب 31مرداد95)

سپاه پاسداران ضدخلقی نیز در وب سایت مرکز بررسی جرایم سازمان‌یافته متعلق به این نهاد سرکوب 2شهریور95، از احضار و دستگیری۴۵۰ نفر از صاحبان کانال‌های تلگرامی و دیگر گروه‌های شبکه‌های اجتماعی خبر داد. (وبسایت حکومتی گرداب 2شهریور95)

همچنین وزیر ارتباطات و فن آوری آخوند روحانی نیز در نشستی که روز2شهریور در همایشی موسوم به غدر در قم داشت گفت: ”قبول نداریم که فعالیت تلگرام در کشور ادامه پیدا کند.. ما باید شبکه اجتماعی بومی خود را داشته باشیم ”وی که نمی‌خواست صراحتاً بگوید مشکل ما این است که نمی‌توانیم تلگرام را کنترل کنیم، نعل وارونه زد و گفت: ”از نظر امنیتی هم درست نیست که اطلاعات 20 میلیون کاربر در خارج از خاک ایران ذخیره شود و آن‌ها بتوانند روی این اطلاعات دخل و تصرف داشته باشند ”.

پر واضح است که چرا سردمداران رژیم ولایت‌فقیه از صدر تا ذیلشان از شبکه‌های اجتماعی می‌نالند.

به اعتراف آخوند مکارم شیرازی همان‌طور که فوفاً آمد، ترس اصلی رژیم از فضای مجازی شکل‌گیری قیامی نظیر قیام سال 88 است که باز به اعتراف رژیم فرمانده آن قیام، نیروی برانداز نظام یعنی مجاهدین خلق بودند.

البته این وحشت را ضمن اعتراف به شکست، محمود واعظی در همان نشست در قم، به این شکل ابراز می‌کند: ”دلیل این‌که کاری نمی‌کنیم این است که نمی‌خواهیم حکومت را مقابل 20 میلیون نفر قرار دهیم و بستن تلگرام هم مشکلی را حل نمی‌کند. ما وایبر، ویچت و... را داشتیم آیا با بستن این نرم افزارها آن‌ها بیکار نشستند؛ یکی از این نرم افزارها وقتی بسته شد ظرف 24ساعت 12 میلیون کاربر وارد نرم افزار دیگری شدند و اگر این بسته شود به سرعت نرم افزار دیگری اوج می‌گیرد ”

به بیان دیگر سردمداران رژیم از فروریختن خاکریز سرکوب، سانسور و در نهایت خاکریز اختناقی که ایجاد کرده‌اند وحشت دارند. این موضوع همه چیز برای رژیم است، برای همین خامنه‌ای می‌گوید: ”همه چیز از دست می‌رود“

آری واقعیت بسیار روشن است، رژیمی با بحرانهای مختلف و وضعیتی به‌غایت لرزان و بی‌ثبات، باید که از فضای مجازی که کانالی برای ارتباط بین نیروی مقاوم و برانداز آن با مردم ایران است، به خود بلرزد و بگیر و به‌بند راه بیندازد، اما هم‌چنان که وزیر ارتباطات رژیم اعتراف کرد، جز شکست حاصلی ندارد.

به‌عبارت دیگر خانه نظام ولایت که از پای بست ویران است، پرداختن به نقش ایوان آن، تحت عنوان خاکریز فرهنگی دردی را از این رژیم درمان نمی‌کند. تنها درمان، تخریب کامل این خانه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a440023-9870-4af0-92f4-edb61e4c5191"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات