728 x 90

تشدید سرکوب ,زندانیان سیاسی,

ضرب و شتم پدر پیر یک زندانی سیاسی توسط دژخیمان قضاییه آخوندی

-

زندانی سیاسی ایرج محمدی در زندان تبریز
زندانی سیاسی ایرج محمدی در زندان تبریز
خبرگزاری هرانا – روز دوشنبه اول شهریور پدر سالخورده ایرج محمدی زندانی سیاسی زندان مرکزی تبریز که بعد از ۱۰ روز بی‌خبری از فرزندش به دادستانی این شهر برای پیگیری سرنوشت فرزندش مراجعه کرده بود، توسط معاون دادستان رژیم در آذربایجان شرقی، سید محسن قریشی مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار گرفت و از دادسرا راهی بیمارستان شد.

این پدر سالخورده درباره ضرب و شتم خود توسط این دژخیم گفت ”روز دوشنبه، بعد از ۱۰ روز که پسرم از زندان تبریز زنگ نزده بود و من و مادرش بی‌خبر و نگران مانده بودیم، به دادستانی رفتم تا از سرنوشت فرزندم خبر بگیرم. اما به من جوابی ندادند. بعد از آن گفتم من همین‌جا می‌نشینم تا از فرزندم خبری بگیرم. که در این موقع با دستور قریشی معاون دادستان، سربازها مرا مورد هتک حرمت و ضرب و شتم قرار داده و قریشی خودش نیز یک لگد به من زد. و مرا از دادستانی بیرون انداختند که در نتیجه این اقدام کارم به بیمارستان کشید“.

لازم به یادآوری است که حدود دو هفته پیش دژخیم قریشی در بازدید از زندان تبریز با اعتراض ایرج محمدی و محمد امین آگوشی دو زندانی سیاسی در زندان به شرایط غیرانسانی زندان مواجه شد که دستور به لغو مرخصی، ملاقات و تلفن این دو زندانی داد. در پی این حرکت سرکوبگرانه، این دو زندانی در اعتراض، با دوختن دهانهای خود دست به اعتصاب‌غذا زدند که به مدت 10روز به سلولهای انفرادی بند ویژه این زندان منتقل شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/164f93f8-8006-463a-993e-bef949b89234"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات