728 x 90

سوريه,دخالتهای ایران,

الشرق‌الأوسط: «تناقض رژیم ایران در عرضه امکانات.. و بستن پایگاه همدان به روی مسکو»

-

پایان استفاده روسیه از پایگاه هوایی نوژه
پایان استفاده روسیه از پایگاه هوایی نوژه
الشرق‌الأوسط روز سه‌شنبه دوم شهریور با عنوان ”تناقض رژیم ایران در عرضه امکانات.. و بستن پایگاه همدان به روی مسکو ”نوشت: «در تناقضی آشکار، روز گذشته تهران از وعده‌یی که پیشتر مبنی بر دادن امکانات بیشتر به مسکو داده بود کوتاه آمد. چند روز پیش رژیم ایران به روسیه اجازه داده بود برای بمباران اهدافی در سوریه از پایگاه نظامی همدان استفاده کند. با این حال تهران نه تنها به استفاده مسکو از پایگاه همدان پایان داد، بلکه از روسیه به علت فاش کردن این موضوع انتقاد کرد» .

الشرق‌الأوسط افزود: «با وجود این‌که وزارت‌خارجه رژیم ایران روز گذشته از زبان بهرام قاسمی سخنگوی خود، اعلام کرد استفاده روسیه از پایگاه همدان در حال حاضر پایان یافته است، اما حسن دهقان وزیر دفاع رژیم ایران از دیپلوماسی کمتری برخوردار بود، به‌طوری که در یک مصاحبه ضبط شده تلویزیونی، اعلام مسکو درباره استفاده از پایگاه همدان را نوعی نمایش و نادیده گرفتن رژیم ایران دانست. وی افزود: «از سوی دیگر روسیه تمایل دارد خود را به‌عنوان عنصری مؤثر در عملیات کنونی سوریه مطرح کند» . این اظهارات دهقان، با آن چه وی روز شنبه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره استفاده روسیه از پایگاه همدان گفته بود، تناقض دارد، زیرا وی در آن کنفرانس اشاره کرده بود در صورت لزوم احتمال دارد امکانات دیگری در اختیار روسیه قرار داده شود» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9278ddd9-019b-4739-819a-1d61a497abd8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات