728 x 90

قتل عام 67,

دفاع دبیرکل باند فاشیستی مؤتلفه از قتل‌عام ۳۰هزار زندانی مجاهد و مبارز

-

محمد نبی حبیبی دبیرکل باند فاشیستی مؤتلفه
محمد نبی حبیبی دبیرکل باند فاشیستی مؤتلفه
محمد نبی حبیبی دبیرکل باند فاشیستی مؤتلفه از قتل‌عام سی هزار زندانی مجاهد و مبارز در سال 67 به دست خمینی جلاد و ضدبشر دفاع کرد.

وی روز یکشنبه 31مرداد در پایان نشست این باند در واکنش به انتشار نوار آقای منتظری و دستور خمینی جلاد برای اعدام زندانیان مجاهد و مبارز در سال 67 گفت: «آنها با عملیات به‌اصطلاح «فروغ جاویدان» به ایران حمله کردند… همزمان با این حمله (مجاهدین) که در زندان بودند شورش کردند. به این امید که به آنها بپیوندند. بخشی از این (مجاهدین) به جرم «بغی» و «محاربه» اعدام شدند..
این عضو باند مؤتلفه همچنین در یک درگیری باندی با حمله به آخوند روحانی گفت: «350 هیأت خارجی پس از برجام به تهران آمده‌اند. تا کنون آبی از طرف آنها گرم نشده است. در این مدت معلوم شده همه فروشنده‌اند نه خریدار و نمی‌توانند مشکل رکود را حل کنند. انبارهای ما مملو از کالاست. این کالاها یا باید در داخل فروش رود یا صادر شود دولت فکری برای به جریان افتادن کارگاههای تولیدی از طریق تسهیل در فروش تولیدات آنها بکند تا گام اول برای برون‌رفت از رکود برداشته شود» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f77fae5d-5281-4524-88a5-40031891a9fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات