728 x 90

اخبار اعتراضى,

حرکتهای اعتراضی در ایلام، سنندج و کرمانشاه

-

تجمع اعتراضی در کرمانشاه - آرشیو
تجمع اعتراضی در کرمانشاه - آرشیو
شهرهای ایلام، سنندج  و کرمانشاه شاهد حرکتهای اعتراضی اقشار مختلف بودند.

روز شنبه 30مرداد 95گروهی از کارکنان سازمان محیط زیست ایلام در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق در محل این سازمان در خیابان مدرس تجمع کردند و خواهان گرفتن مطالبات برحق خود شدند.

در سنندج روز شنبه 30مرداد 95 گروهی از کارکنان قرارداد معین سازمان آتشنشانی در اعتراض به عدم وضعیت شغلی و پرداخت نشدن حقوق تیرماه در محل این سازمان در خیابان طالقانی تجمع کردند.

در کرمانشاه روز شنبه 30مرداد 95، گروهی از بازنشستگان اداره جهاد سازندگی رژیم در اعتراض به پرداخت نشدن حق پاداش سالیانه که از سال قبل پرداخت نشده در محل این اداره تجمع کردند و خواهان دریافت مطالبات خود شدند.

خبر دیگری از کرمانشاه حاکی است روز پنجشنبه 28مرداد95 گروهی از اهالی شهرک الهیه در اعتراض به جمع نشدن زباله‌های محل توسط شهرداری منطقه 6 تجمع کردند و خواهان حل این معضل شدند.

در همین روز جمعی از کارگران شرکت منو ریل کرمانشاه در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق و مزایا در چهارراه موسوم به ارشاد کرمانشاه تجمع کردند و خواهان پرداخت مطالبات خود شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3443dbd-ef96-4d96-a3ff-606678a8bf69"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات