728 x 90

اخبار امريكا,

استعفای رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ

-

پل منافورت، رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ
پل منافورت، رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ
پل منافورت، رئیس ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، دو ماه بعد از قبول این سمت استعفا کرد.

آقای منافورت ۶۷ ساله که به‌عنوان استراتژیست و لابی‌گری کارکشته شناخته می‌شود، در هفته‌های اخیر به‌دلیل روابطش با ویکتور یانوکوویچ، رئیس جمهور سابق اوکراین و از متحدان روسیه به‌شدت تحت فشار بود.

پیشتر اداره ملی مبارزه با فساد اوکراین اسنادی را منتشر کرده که نشان می‌داد پل منافورت مبلغی معادل ۱۲ میلیون دلار از حزب آقای یانوکوویچ دریافت کرده است.

وی با اذعان به این‌که به‌عنوان مشاور سیاسی در اوکراین کار کرده اما اتهامات مربوط به دریافت پول نقد را "بی‌پایه، احمقانه و بی‌معنی" خوانده بود.

پل منافورت دو ماه پیش و بعد از اخراج کوری لواندوسکی، رئیس سابق ستاد انتخاباتی آقای ترامپ، به این سمت منصوب شد.

دونالد ترامپ امروز جمعه ۱۹ اوت در بیانیه‌یی اعلام کرد که با تقاضای استعفای آقای منافورت موافقت کرده اما دلیلی برای کناره‌گیری او اعلام نکرد.

کمتر از سه ماه مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ تقریباً در همه نظرسنجی‌ها از هیلاری کلینتون، رقیب دموکرات خود عقب‌تر است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bdc26ffa-fd04-4288-852c-0843b48fd084"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات