728 x 90

سوريه,

تسخیر کامل شهرک الراعی حلب توسط رزمندگان سوریه

-

عملیات رزمندگان سوری
عملیات رزمندگان سوری
هفته گذشته رزمندگان سوریه مواضع استراتژیکی متعددی را در غرب و جنوب غرب حلب تصرف کردند و سه دانشکده نظامی اسد را از کنترل آن خارج ساختند و جاده جدیدی را به سوی مناطق شرقی حلب که در محاصره اسد بود باز کردند. اکنون شهر حلب شاهد محاصره‌یی هوایی است که از شروع بمبارانهای مشترک روسیه و اسد بی‌سابقه است.

در صحنه نظامی و در روی زمین رزمندگان در تهاجم به مناطق حمدانیه و فرقان، حلب جدید و اکرمیه و سیف الدوله دهها تن از عناصر اسد را کشته و مجروح کردند. بمبارانهای شدید با درگیریهای رزمندگان و عناصر اسد همراه بود.

رزمندگان مسلح سوری روز چهارشنبه بیست و هفتم مرداد اعلام کردند بعد از سه روز درگیری مستمر و سنگین شهرک الراعی در حومه شمالی حلب را از گروه داعش باز پس گرفتند. منابعی در ارتش آزادی سوریه به تلویزیون اورینت گفتند رزمندگان این شهرک را پس از جمع‌آوری مینها و بسته‌های انفجاری که داعش در ساختمانهای مسکونی آن نصب کرده بود پاکسازی کردند.

منابع مطلع اضافه کردند رزمندگان توانستند بعد از درگیریهایی که با این گروه داشتند دو تن از عناصر داعش را به اسارت خود در آورند. دفتر مطبوعاتی گروه‌های رزمنده عکس این دو اسیر را منتشر کردند. روز سه‌شنبه گذشته رزمندگان توانسته بودند تا انبارهای غله در این شهرک را به تصرف خود در آورند. آنها همچنین عکس رزمندگانی که وارد این شهرک شده بودند را منتشر کردند.

شهرک الراعی یکی از شهرک های استراتژیکی بحساب می‌آید و یکی از مراکز مهم داعش در حومه شمالی حلب بود و از آن به‌عنوان رابط میان حومه شمالی حلب و شهر الباب در حومه شرقی حلب استفاده می‌شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15e6441f-e17f-45b4-a933-ba6eaf691786"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات