728 x 90

قتل عام 67,

ابراز وحشت نایب‌رئیس مجلس ارتجاع: ”توضیح بدهند و اگر قصوری بوده است عذرخواهی شود“

-

علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع
علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع
علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع خواهان پاسخگویی عاملان جنایت قتل‌عام سی هزار زندانی مجاهد و مبارز در سال 67 و عذرخواهی آنها از قربانیان این قتل‌عام شد.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا وی صحبتهای آقای منتظری را دلسوزانه خواند و در یادداشتی نوشت: «در صحت انتساب این فایل به آیت‌الله منتظری تردیدی نیست. قبلاً این مطلب چاپ شده بود. البته صحبتهای ایشان از روی دلسوزی و خیرخواهی برای انقلاب اسلامی بوده ولی این‌که نگرانی ایشان جا داشته یا نه و اصلاً ماجرا چه بوده، درست برای ما روشن نیست. این‌که آیا حکمی از طرف امام بوده یا نه، و اگر بوده چه بوده و آیا این حکم درست اجرا شده یا نه، روشن نیست و اطلاعات ما ناقص است» .

وی افزود: «خوب است آقایان رئیسی، نیری و پورمحمدی که در متن قضیه بوده‌اند توضیح بدهند و موضوع را برای مردم روشن کنند و البته اگر قصوری هم در نحوه اجرای حکم بوده است عذرخواهی شود» .

خاطرنشان می‌شود احمد منتظری فرزند آقای منتظری نیز پس از احضار و بازجویی به‌دنبال انتشار فایل صوتی پدرش طی مصاحبه‌یی خواستار عذرخواهی سران رژیم به‌خصوص ولی‌فقیه ارتجاع از خانواده قربانیان قتل‌عامها شد و گفت: «هنوز راه برای آشتی ملی و احراز از جنگ داخلی و شرایط ناگواری که عموم کشورهای همسایه به آن مبتلا هستند، آن است که نظام و حاکمیت مشتمل بر مقامات عالی‌رتبه آن از قبیل سران سه قوه و رهبر نظام از خانواده قربانیان عذرخواهی کنند و حداقل اجرای عدالت دادن اجازه به خانواده‌های قربانیان برای رفتن به‌سر خاک عزیزانشان و دیدار از قبور آنهاست» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8556499e-7d39-4f13-aa4f-61c215d367ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات