728 x 90

اعتياد و مواد مخدر,

اعتراف کارگزاران رژیم به فوت روزانه ۸نفر به‌دلیل اعتیاد

-

اعتیاد در ایران
اعتیاد در ایران
ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت کابینه آخوند روحانی به مرگ 8نفر بر اثر اعتیاد در ایران تحت حاکمیت آخوندها خبر داد.

وی روز دوشنبه25مرداد در یک نشست خبری در این باره گفت: «بر اساس آمار پزشکی قانونی روزانه ۸ نفر به‌دلیل مصرف مواد مخدر در کشور جان خود را از دست می‌دهند. اعتیاد در کل کشور رتبه چهارم از لحاظ بار بیماریها را پس از حوادث و تصادفات، قلبی و عروقی و افسردگی را دارد و در مردان ۱۸ تا ۳۰ سال دومین عامل بار بیماری است» .

لازم به یادآوری است 22تیر 95، رئیس انستیتو روانپزشکی رژیم در تهران اعتراف کرد شیوع اعتیاد به انواع مواد مخدر، در یک دهه گذشته در ایران تحت حاکمیت آخوندها بین 2 تا سه برابر شده است.
جعفر بوالهری که با خبرگزاری رسمی رژیم موسوم به ایرنا مصاحبه می‌کرد با اشاره به تحقیقی که خود وی 10سال پیش درباره شیوع اعتیاد، انجام داده است گفت: «این تحقیق نشان داد که حدود 17 تا 20 درصد جامعه در یک دهه پیش حداقل یک بار در طول عمرشان به این مواد لب زده‌اند. برآورد عددی از رشد اعتیاد در ایران وجود ندارد چرا که مسئولان اعلام آمار، اعداد و ارقام را در این زمینه مخفی می‌کنند و حتی در اختیار متخصصان قرار نمی‌دهند» ..
وی همچنین اعتراف کرد: «یک عددی را به‌صورت دستوری به ما گفته‌اند که اعلام کنیم که همان آمار شیوع یک میلیون و دویست تا یک میلیون و سیصد هزار تن است» .

وی به بی‌کفایتی کارگزاران رژیم برای حل بحران اعتیاد اعتراف کرد و گفت: «هر تقلایی هم که برخی دستگاهها انجام می‌دهند، … هیچ کاری برای این مسائل در کوتاه مدت نمی‌توانیم بکنیم، همه هم این موضوع را می‌دانند به همین خاطر درمانده شده‌اند» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8146ea64-56e9-4f7c-b529-e2e4bfdf33ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات