728 x 90

اعدام زندانيان سياسى اهل سنت,قتل عام 67,

نامه جمعی از فعالان سیاسی و مدنی بلوچستان به دبیرکل سازمان ملل متحد

-

بان کی مون  دبیرکل سازمان ملل‌متحد
بان کی مون دبیرکل سازمان ملل‌متحد
دبیرکل محترم سازمان ملل‌متحد عالیجناب بان کی‌مون
خلیفه ارتجاع در آستانهٴ قتل‌عامهای جنایتکارانه سال67 و به‌ موازات بی‌اعتنایی و بی‌مسئولیتی جوامع بین‌المللی و حقوق‌بشری، با قتل‌عام برادران اهل سنت مان، لاشخور گونه چنگ و دندان نشان داد و بار دیگر علناً ثابت نمود که این رژیم ضحاک گونه فقط و فقط با ریختن خون پاک جوانان این مرز و بوم قادر به روزگذراندن می‌باشد. رژیمی که خلیفه‌اش با 62 بار محکومیت نقض حقوق‌بشر و رئیس‌جمهور بنفشش با شعار اعتدال و امید به‌عنوان «رئیس‌جمهور اعدام» شهرهٴ جهانیان است و رکوردی دست نیافتنی در بین همه‌ی جلادان و دیکتاتورهای عالم دارد، و این جدای از جنایاتی است که با صدور تروریسم و گسیل گله وار پاسداران جهل و جنایت به سوریه و عراق و یمن و... دارد. گویا منافع اقتصادی حتی اگر آغشته به خون جوانان وطن باشد آن‌قدر نزد اصحاب مماشات ارزش دارد که باعث نمی‌شود دست از سیاست کثیف مماشات بردارند و با قطع حمایت از آخوندهای بنیادگرا، دنیا را به سمت صلح و دموکراسی و دوستی سوق دهند.

تا آنجا که به جوانان این مرز و بوم مربوط است با تقدیم 120هزار شهید طی سالهای 60 و رسم تابلوی ایستادگی در قتل‌عامهای 67 راه مقابله با خلیفه ارتجاع یعنی خمینی جلاد را به همه ما نشان دادند، با خلق کردن انواع حماسه‌های انقلابی مسیر را برای هر ایرانی آزاده رسم کرده‌اند که تنها راه رسیدن به صلح و آزادی و آبادی، سرنگون کردن خلیفه خونریز ارتجاع است و تنها مسیر رسیدن به آن، همانا مقاومت است و مقاومت. همان‌گونه که شهرام و ابوبکر و مصطفی و دیگر برادران اهل سنت‌مان تا آخرین لحظه سرتا پای حکومت تروریستی آخوندی و تهدید و ارعاب آن را به سخره گرفتند و با افتخار بر طنابهای دار بوسه زدند.

به ضحاک زمان، خلیفه ارتجاع و پدر خوانده تروریسم می‌گوییم اگر تو احساس میکنی با ریختن خون جوانان وطن به خلافت ننگ‌آلود خود ادامه میدهی، ما ایمان راسخ داریم که همین خونها و عزم و رزم اشرفیان و اشرف‌نشانان و دیگر جوانان این زیباترین وطن تو را مانند خمینی جلاد در حضیض ذلت به زباله‌دان تاریخ خواهند انداخت.

و از جنابعالی و جامعه بین‌الملل و حقوق‌بشری نیز خواهان ارجاع پرونده این جانیان قرن و به‌خصوص آمران و عاملان قتل‌عام 67 و اعدامهای وحشیانه اخیر برادران اهل سنت‌مان را به شورای امنیت و تشکیل دادگاه ویژه جنایات بین‌المللی جنایی می‌باشیم.

زنده باد آزادی جمعی از فعالان سیاسی و مدنی سیستان و بلوچستان23مرداد 1395 برابر۱۳/۸/۲۰16.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04e4c937-0d44-467f-930f-84addf5ebed0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات