728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,انتخابات,

”به‌آتش کشیدن قیصریه“

-

پاره کردن بنر  روحانی
پاره کردن بنر روحانی
این روزها حملات به روحانی شدت بی‌سابقه‌یی گرفته تا جایی که آخوندها و مهره‌های باند خامنه‌ای او را ساده‌لوح، عمروعاص، خائن، شمشیرکش به روی خامنه‌ای و خمینی می‌نامند. هجوم باند خامنه‌ای به آخوند حسن روحانی منحصر به آخوندهای این باند نیست بلکه رسانه‌های وابسته به این باند نیز با بهانه قراردان تیغ کشی خامنه‌ای به برجام، ولنگاری فرهنگی، بی‌اعتمادی به آمریکا و... روحانی و دولتش را آماج حملات خود قرار داده‌اند.

در چنین شرایطی است که باند رفسنجانی - روحانی نیز به‌شدت در مقام دفاع از روحانی و دولتش برآمده‌اند و نسبت به حملات باند مقابل به شخص روحانی ابراز نگرانی می‌کنند.

یکی از نمایندگان مجلس رژیم با ابراز نگرانی از سرانجام حمله به روحانی در جلسه علنی مجلس24مرداد 95 با اخطار قانونی و با استناد به اصل 113 قانون اساسی رژیم خطاب علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع می‌گوید: ”متأسفانه در روزهای اخیر شاهد هستیم از تریبونهای رسمی کشور اهانتهای صریح و آشکاری به ریاست‌جمهوری می‌شود... این‌گونه اظهارات آن هم از تریبونهای رسمی کشور مخالفت آشکار با یکپارچگی و یگانگی نظام است. از رئیس مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در نطقشان به این مسأله بپردازند و اجازه ندهیم در برابر بیگانگان، دولت رسمی ما اینگونه تضعیف شود“. (خبرگزاری ایسنا24مرداد95)

رئیس مجلس ارتجاع نیز ضمن تأیید گفته‌های او چنین پاسخ داد: ”اخطار ایشان به‌معنایی وارد است؛ ما در شرایط فعلی نیازمند وفاق ملی هستیم، مخصوصاً بکار بردن بعضی از عبارات نسنجیده در مورد مقامات مسئول و رئیس‌جمهوری کار نادرستی است و باید دقت لازم در این زمینه صورت گیرد“.

بنا بر گفته‌های بعضی ازمهره‌های باند رفسنجانی- روحانی، باند ولایت قصد دارد روحانی را به میدان جنگ کلامی بکشاند تا دوران یکساله باقی مانده از دولتش را نیز با شکست مواجه کنند و خودشان بر اسب مراد ریاست‌جمهوری رژیم سوار شوند.

سخنگوی وزارت کشور حملات به روحانی را با صراحت به خیمه‌شب بازی انتخابات آینده ریاست‌جمهوری رژیم ربط می‌دهد و در این زمینه می‌گوید: ”متأسفانه بعضاً در فضای سیاسی کشور شاهد برخی بی‌اخلاقی‌ها و گفتارهای غیرصادقانه، غیرمنصفانه و مخالف منافع ملی هستیم. طبیعتاً هرچه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، تعداد و شدت اینگونه گفتارها و رفتارهای خلاف حق و انصاف و توهین‌ها به رئیس‌ محترم جمهور و دولت افزایش می‌یابد“.. (خبرگزاری ایسنا24مرداد95)

در زمینه حملات باند ولایت به روحانی حرف اصلی را روزنامه حکومتی ابتکار23مرداد94 مطرح کرده است: ”اگر به هوس عبور از روحانی و کسب جایگاه ریاست‌جمهوری این چنین افسار زبان را وانهاده‌اند، باید گفت «بن بری» می‌کنند. تضعیف جایگاه ریاست‌جمهوری چیزی نیست که کسی به جز دشمنان نظام از آن سود ببرند. این کار همان حکایت به آتش کشیدن قیصریه به‌خاطر دستمالی است“.

پیش از این سعید لیلازیکی از مهره‌های باند رفسنجانی- روحانی گفته بود عبور از روحانی به‌مثابه عبور از نظام است.

اکنون نیز سخنگوی وزارت کشور رژیم مخالفت با روحانی را به ”مخالفت با منافع ملی“، نماینده مجلس رژیم نیز مخالفت با روحانی را ”مخالفت آشکار با یکپارچگی و یگانگی نظام“ٴ و روزنامه حکومتی ابتکار حکایت مخالفت با او را تشبیه به ”حکایت آتش کشیدن قیصریه به‌خاطر دستمالی“ می‌کند.

کدهای بالا تماماً ناشی از وحشت از فروپاشی نظام آخوندی و وقوع قیام مردمی است، امری که هاشمی رفسنجانی را نیز بسیار نگران کرده است، و 22تیر95 در دیدار با جمعی از ایادیش در این زمینه به باند مقابل هشدار داد: ”گویا نمی‌دانند که تضعیف دولت، به تضعیف نظام می‌انجآمد... . حملات شما سوراخ کردن کشتی نظام است و همه را غرق می‌کند“.

نگرانی باند رفسنجانی- روحانی از قیام مردمی و سرنگونی رژیم واقعی است، زیرا هر دوباند رژیم در برابر یک جامعه عمیقاً ناراضی شکست خورده‌اند، و صورت مسأله اصلی مردم با این رژیم، سرنگونی تمامیت آن است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59f98d91-d10e-407d-a4e4-8968570040bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات