728 x 90

خودکشی در ایران,

خودکشی دو جوان در یاسوج + تصویر

-

خودکشی دو جوان در یاسوج
خودکشی دو جوان در یاسوج
دو جوان دانشجو در یک اقدام عجیب در یاسوج با حلق‌آویز کردن خود از درختی دست به خودکشی زدند. این دو جوان 22 و 27ساله به ترتیب دانشجوی حسابداری و مکانیک خودرو بودند.
 
 
بنا‌ به گزارشهای منتشر شده وصیتنامه‌یی از این دوجوان در خودروی پارک شده آنها به‌دست آمده که خستگی از شرایط را علت خودکشی عنوان کرده‌اند.

 

عصر روز شنبه 23مرداد نیز دو دختر نوجوان در جنت آباد در خیابان پیامبر تهران دست به خودکشی زدند.

این دو دختر 14ساله از پشت‌بام یک ساختمان خود را به پایین پرتاب کردند و متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده هر دو در دم جان باختند.

فاجعه دردناک و تأسف‌بار خودکشی‌های متعدد در ایران تحت حاکمیت آخوندی در اثر گسترش فقر و ناامیدی و در اعتراض به اقدامات ستمگرانه رژیم آخوندی در حال گسترش است.

احمد حاجبی از روسای وزارت بهداشت رژیم در جلسه‌یی در روز یکشنبه 19 اردیبهشت 95 اعتراف کرد: ”سن خودکشی بین 15 تا 24سال رسیده است. افراد بیکار بیش از دیگران دست به خودکشی می‌زنند همچنین میزان خودکشی در روستا‌ها ۳۰ درصد و مناطق شهری به ۷۰ درصد رسیده است“.
خبرگزاری حکومتی ایسنا که این خبر را منعکس کرد افزود: ”از تعداد افرادی که سال گذشته در ایران دست به خودکشی زده‌اند تا کنون آماری از سوی وزارت بهداشت منتشر نشده است. اما بر اساس گزاش ۲۶ مرداد سال ۱۳۹۳ روزنامه مشرق و به‌نقل از رئیس سازمان پزشک قانونی کشور، در سال گذشته ۴۰۵۵ نفر بر اثر خودکشی در ایران فوت کرده‌اند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4b8d56a3-f75b-4e14-8603-219ca20827af"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات