728 x 90

اعدام در ملأ عام,

خودداری مردم روانسر از شرکت در اعدام جنایتکارانه یک زندانی در ملأ عام

-

اعدام، ابزار سرکوب آخوندها
اعدام، ابزار سرکوب آخوندها
مردم روانسر در یک حرکت اعتراضی از شرکت در اعدام یک زندانی در ملأعام در این شهر، خودداری کردند.

بنا‌ به گزارشهای منتشر شده روز چهارشنبه و به هنگام اعلام ناگهانی اجرای اعدام یک زندانی در ملاء‌عام، مدافعان حقوق‌بشر و کاربران شبکه‌های اجتماعی با تشکیل کمپینی خواستار توقف اجرای اعدام شدند و از مردم روانسر خواستند که روز پنجشنبه در صحنه اجرای اعدام حضور نیابند.

به دنبال این فراخوان مردم روانسر در یک حرکت کم سابقه، از شرکت در اعدام این زندانی در ملأعام خودداری کردند. تصاویر انتشار یافته، به‌روشنی این مسأله را نشان می‌دهد. تنها در زمان اعدام مقامهای جنایتکار امنیتی و اطلاعاتی حضور داشتند.

همزمان با اجرای این حکم، یک عضو کمیسیون قضایی مجلس ارتجاع به خبرگزاری حکومتی ایسنا گفت: «اعدام اثر بازدارنده خود در جامعه را از دست داده است. به گفته‌ جلیل رحیمی جهان آبادی؛ خود مسأله‌ی اعدام به یک آسیب وسیع اجتماعی، امنیتی و اخلاقی مبدل گشته است.

خاطرنشان می‌شود صبح روز پنج‌شنبه، 21مرداد یک زندانی به نام حسین عبدالهی در یکی از بلوارهای اصلی شهر روانسر به‌دلیل هلاکت رئیس جنایتکار دادگستری روانسر، اعدام شد.

یادآوری می‌شود، ساعت 8صبح روز سه‌شنبه 21بهمن سال 93 «سلیم قنبری» رئیس جنایتکار دادگستری رژیم در شهرستان روانسر هنگامی‌که در محله بلوار عازم محل کارش بود مورد تهاجم مسلحانه قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به هلاکت رسید. قنبری مدت هفت سال در دادگستری شهرستان روانسر مشغول جرم و جنایت بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2f52c7a1-4f5c-49b7-8eac-36e8af8788ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات