728 x 90

اعدام زندانيان سياسى اهل سنت,

زندانیان سیاسی زندانهای اوین و گوهردشت اعدام جمعی زندانیان اهل سنت را محکوم کردند

-

اعدام زندانیان اهل سنت
اعدام زندانیان اهل سنت
بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندانهای اوین و گوهردشت در محکوم کردن اعدام جمعی زندانیان اهل سنت

به نام آزادی
ماشین کشتار حکومت ظلم و رژیم استبدادگر نظامی و پلیسی ایران بار دیگر فاجعه‌یی آفریده است که تا انتهای تاریخ بر پیشانی خائنان و دجالانی که با ردای دین و دیانت ثمره خون جوانان انقلابی را ربودند، نشانی از ننگ خواهد بود.

کشتار زندانیان عقیدتی و جوانان کرد اهل سنت به‌عنوان آخرین نمونه از سند طمع و ولع ربایندگان انقلاب خلق ایران، بیش از پیش نشانگر آن است که این جسد متعفن سالهاست که برای بقای خود از خون جوانان پاک سرشت تغذیه می‌کند و هیچ امیدی به اصلاح این مردار نیست.

خون تازه‌ این جوانان شاهدی بود برای پذیرش خطا از سوی ساده‌اندیشانی که می‌پندارند می‌توان با مصالحه و سازش، در ارکان این رژیم تا دندان فساد گرفته تغییری حاصل نمود!

ما جمعی از زندانیان زندان اوین و رجایی شهر ضمن محکوم نمودن این جنایت، اعلام می‌کنیم: دل بستن به اصلاح و تغییر چنین رژیم جنایتکاری در واقع کمک به استمرار این جنایات است؛ چرا که رژیم از هر فرصتی که ملت برای اصلاح به حکومت می‌دهند، نه تنها برای تغییر مسیر خود از راه جنایت‌کاران، بلکه برای ادامه کشتار جوانان این مرز و بوم بهره خواهد برد.

پس اینک همه با هم در یادمان این شهدای راه آزادی و انسانیت به‌عنوان مدافعان راه حق، باید با پرهیز از سازشکاری و اقدام در جهت تخریب ارکان استبداد در هر شکل و اندازه، وظیفه انسانی خود را به انجام رسانیم.

امروز هر یک از ما برای پرداخت دین خود به خانواده این شهدا وظیفه داریم به‌عنوان یک شهروند در هر جایگاه و سمتی که هستیم قدمی برای استمرار راه این شهدا برداریم و حتی به اندازه یک جمله و یک فریاد، دادرسی و مداخله نهادهای بین‌المللی را خواهان باشیم.

امروز همه ما یک صدا باید فریاد برآوریم تا جهان این کشتار را از یاد نبرد و مسببان آن را محاکمه کند؛ چرا که اگر امروز سکوت کنیم، فردا با فراموش شدن خون این جوانان، راه برای ادامه کشتار آزادی خواهان باز خواهد بود. خطری که نهایتاً به فاجعه کشتار جوانان کُرد منجر شد، خطری است که با سکوت هر یک از ما به آرامی اما به سرعت به هر کدام از ما نزدیک می‌شود. اگر با سکوت و درخواست نکردن از نهادهای بین‌المللی خواهان محاکمه مسببان آن نشویم، فردا ما و فرزندانمان قربانیان بعدی این ماشین کشتار خواهیم بود.

در نهایت همه ما قدردان صبر عظیم خانواده این شهدا و مدافع راه ایشان هستیم و خواهیم بود.

زنده باد آزادی
پاینده باد یادِ شهیدان راه آزادی مرداد1395.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/56da15ee-58c4-4915-a182-a9f06766a188"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات