728 x 90

سوريه,

نمایش تصویری جنایات رژیم اسد در قتل فجیع کودکان حلب، در شورای امنیت

-

کشتار کودکان سوری توسط نظامیان اسد
کشتار کودکان سوری توسط نظامیان اسد
جنایات رژیم اسد با بشکه‌های انفجاری و قتل فجیع کودکان در حلب در شورای امنیت به نمایش گذاشته شد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد اعضای شورای امنیت به‌شهادت دکترهای سوریه گوش کردند. این دکترها عکسهای تکان‌دهنده‌یی از کودکان نشان دادند که با بشکه‌های انفجاری مجروح شده بودند. آنها گفتند نمی‌توانند این کودکان را به‌دلیل کمبود دارو نجات بدهند.

دکتر زاهر سحلول از انجمن پزشکی آمریکایی سوری گفت: «آنچه را که ما در حلب دیدیم را نمی‌شود توصیف کرد» . وی از اعضای شورای امنیت خواست که برای ملاقات با پزشکان و پرستارانی که برای نجات مجروحان می‌جنگند از حلب دیدار کنند.

از سوی دیگر سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل‌متحد طی سخنانی نسبت به شهروندانی که گرفتار جنگ شده‌اند، ابراز نگرانی کرد و گفت: «هرچقدر جنگ طولانی شود به همین میزان تعداد زیادی از غیرنظامیان در وسط جنگ بلاتکلیف می‌مانند و بهای هرچه بیشتری می‌پردازند» .

وی گفت: به‌رغم این‌که رژیم اسد و روسیه و رژیم ایران و حزب‌الله نیروی زیادی دارند اما هیچ‌کدام از 2طرف نمی‌توانند در نبرد حلب پیروزی سریع و تعیین‌کننده‌ای به‌دست بیاورند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b55623d-a6f0-43f2-84f6-0a46914d114e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات