728 x 90

تشدید سرکوب ,اعدام دسته جمعي,

زندان ارومیه؛ درگیری خانواده‌های زندانیان اعدامی با مزدوران سرکوبگر رژیم

-

زندان ارومیه
زندان ارومیه
درگیری و تنش مقابل زندان ارومیه؛ تجمع نکنید بعداً زنگ می‌زنیم بیایید جنازه‌ها را ببرید

زندان ارومیه – 18مرداد: به‌دنبال انتقال زندانی سیاسی محمد عبدالهی و 6 زندانی دیگر محکوم به اعدام به سلول‌های انفرادی، خانواده‌های زندانیان در اعتراض به اعدام عزیزانشان در مقابل زندان ارومیه تجمع کردند. دژخیمان وحشت‌زده از تجمع خانواده‌ها آنان را تهدید کرده و گفتند: «تجمع نکنید بعداً تماس می‌گیریم بیایید جنازه هایشان را ببرید» . خانواده‌ها از این اظهارات به خشم آمده و با مزدوران درگیر شدند در این درگیری تعدادی از بستگان زندانیان بازداشت شده‌اند.
 
دژخیمان زندان همچنین خانواده زندانیان را تهدید کردند در صورت مصاحبه از دریافت جسد فرزندانشان محروم خواهند ماند.

خاطرنشان می‌شود دژخیمان خامنه‌ای روز دوشنبه 18مرداد 7تن از زندانیان زندان ارومیه از جمله یک زن و یک زندانی سیاسی را برای اجرای حکم ضدبشری اعدام، به سلول انفرادی منتقل کردند.

یکی از زندانیان، زندانی سیاسی محمد عبدالهی است که وی چندی پیش در اعتراض به حکم «ناعادلانه» و نحوه رسیدگی به پرونده خود 32روز در اعتصاب‌غذا بود.

همچنین یک زن و شوهر به سلول انفرادی منتقل شدند. فرزند ۳ ساله آنها که در زندان به دنیا آمده بود شب گذشته توسط دژخیمان زندان به خانواده این زندانی در خارج از زندان تحویل داده شده است.

اسامی این زندانیان عبارتند از زندانی سیاسی محمد عبدالهی، - کامران پورفت -توحید پورمهدی، - امیر عزیزی، - جهانگیر رضوی زاده و همسرش پریسا حاتمی (آقایی) و - جبرئیل کنعانی

بنا‌ به گزارشهای منتشر شده خانواده‌های این زندانیان نیز به ملاقات آخر فراخوانده شده و ملاقات انجام شده است و اعدام آنها قریب‌الوقوع است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1ec55aad-feea-4789-9b38-035fe393583c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات