728 x 90

سوريه,

کشته شدن صدها نفر از نیروهای اسد و مزدورانش در یک هفته در حلب

-

رزمندگان سوری
رزمندگان سوری
رامی عبدالرحمن از دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه گفت: ”در درگیریهای هفته گذشته حلب صدها نفر از نیروهای رژیم اسد و پشتیبانانش کشته شده‌اند“.

مخالفان مسلح سوری در حلب، از یکشنبه گذشته آمادگی خود را برای شکست محاصره و بازپس‌گیری مناطق از دست رفته، اعلام کرده بودند.

العربیه در گزارشی از سوریه نوشت: ” انقلابیون سوری حملات خود برای شکستن محاصره حلب را، با شعار «خشم حلب» چند روزی است که آغاز کرده‌اند و در نتیجه آن مناطق وسیعی از حلب بار دیگر به دست آنان افتاد.

دانشکده توپخانه یکی از مهمترین دژهای نظامی نیروهای اسد در حلب است که اکنون تحت کنترل مخالفان مسلح سوری قرار گرفته است.

سعد الزغبی رئیس هیأت اپوزیسیون سوریه در مذاکرات، روز شنبه 6 اگوست اعلام کرد که مخالفان مسلح سوری مناطق وسیعی از مناطق حلب را باز پس گرفتند.

الزعبی در مصاحبه با کانال تلویزیونی «الحدث» گفت که تنها یک کیلومتر مربع از کل منطقه حلب دست نیروهای اسد و متحدانش باقی مانده است“.

در درگیریهای هفته گذشته حلب، بیش از 700نفر از جنگجویان رژیم اسد و مخالفان آن کشته شدند. دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه گفته که در میان این تعداد، 200نفر در روز شنبه جانشان را از دست دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ffed1e36-7c70-4d3a-ace4-033272b178d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات