728 x 90

اعدام زندانيان سياسى اهل سنت,

واکنش زبونانه رژیم به محکومیتهای بین‌المللی اعدام۲۵ زندانی هموطن اهل سنت

-

 اعدام زندانیان اهل سنت
اعدام زندانیان اهل سنت
رژیم جنایتکار آخوندی خشم خود را نسبت به محکومیت بین‌المللی 25زندانی اهل سنت در زندان گوهردشت کرج نشان داد و آن را محکوم کرد و مداخله در امور داخلی رژیم خواند.

وی وقیحانه زندانیان سیاسی اهل سنت را تروریسم خواند و گفت: «جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با «تروریسم» و گروه‌های «تروریستی» مورد حمایت کشورهای خارجی در منطقه همواره سیاست قاطعی را اتخاذ نموده است» .

شیخ مختار خبرنگار مطلع در امور خاورمیانه درباره اعتراض رژیم ایران به محکومیت بین‌المللی نهادهای حقوق‌بشری به‌خاطر اعدام‌های «فله‌ای» به تلویزیون العربیه گفت: «رژیم ایران خود بزرگترین حامی تروریسم در جهان است اما وقاحت این رژیم آن‌چنان زیاد است که گویی با دنیایی از نادانان سخن می‌گوید» .

خاطرنشان می‌شود اعدام 25 زندانی اهل سنت با واکنشهای جهانی مواجه شد و سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، دولتهای آلمان و فرانسه از جمله سازمانها و دولتهای خارجی بودند که این اقدام رژیم جنایتکار آخوندی را شدیداً محکوم و مورد انتقاد قرار دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10f79699-3ee4-438c-9caf-4691623f8014"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات