728 x 90

قتل عام 67,

بیانیه جمعی از خانواده‌های شهیدان مجاهد خلق در غرب کشور در بیست وهشتمین سالگرد شهادت ۳۰هزار گل سرخ قتل‌عام شده

-

قتل عام 67
قتل عام 67
لعنت خدا بر روح پلید جماران، خمینی جنایتکار و همه‌ی جلادانش که در تابستان 67 با درندگی تمام، به جان پروانه‌های بی‌پروای آزادی افتادند و در منتهای پستی، جنایتی مهیب را رقم زدند و با درود بر 30هزار گل سرخ پرپر شده و سمبل شهیدان 67، مجاهد شهید منیره رجوی که بعد از تحمل سالها درد و رنج و شکنجه، اما با صلابت و سرفراز، هیهات گویان به پای جوخه‌های اعدام رفتند و به آستان سیدالشهدا سر ساییدند!

اما لاجوردی مرد و خمینی آرزوی نابودی مجاهدین را با خود به گور برد و اینک مجاهدین خلق بالنده‌تر از همیشه به یمن رهبری پاکبازشان و برکت خون شهیدان و رزم بی‌امان اشرفی‌ها، رژیم جلاد و جنایتکار آخوندی را به پرتگاه بی‌بازگشت سرنگونی کشانده است.

ما جمعی از خانواده‌های غرب کشور با صدای بلند خواسته‌ی خود و ملت تحت ستم ایران را مبنی بر محاکمه همة آمران کشتار 67 و قتل‌عام های دیگر در دادگاههای بین‌المللی اعلام می‌کنیم و یقین داریم که با پشتیبانی تمام عیار از مقاومت و خواهر مریم به این خواسته دست خواهیم یافت.

زنده باد سازمان مجاهدین خلق ایران
مرگ بر اصل ولایت فقیه
جمعی از خانواده‌های شهیدان مجاهد خلق در غرب کشور- مرداد 1395.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6bf4d226-452a-4961-8b0f-c30af6cf0dd1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات