728 x 90

اخبار حوادث,

انفجار خط لوله گاز در گناوه یک کشته و سه مجروح بر جای گذاشت

-

انفجار خط لوله گاز در گناوه
انفجار خط لوله گاز در گناوه
بامداد روز شنبه 16مرداد بر اثر انفجار خط لوله گاز ترش در بندرگناوه تلفاتی بر جای گذاشت.

خبرگزاری رسمی رژیم موسوم به ایرنا، به‌نقل از، فرماندار رژیم در گناوه، گزارش داد بر اثر این انفجار تا کنون یک تن کشته و سه تن نیز زخمی شده‌اند.

فرماندار رژیم در گناوه به وسیع بودن آتش‌سوزی اعتراف کرد و از مردم خواست از نزدیک شدن به محل انفجار خودداری کنند. وی گفت: «هنوز احتمال وقوع انفجار دیگری در خط لوله گاز ترش حوزه شهرستان گناوه وجود دارد… منطقه به‌شدت خطرناک است و هر لحظه احتمال انفجار دیگری وجود دارد» .
همچنین یکی از کارگزاران رژیم در ستاد بحران استان بوشهر اعلام کرد: «روستاهای نزدیک محل حادثه تخلیه شدند تا اهالی آن از خطرات احتمالی در امان باشند» . قائدی گفت: «هنوز آتش مهار نشده است و به‌محض این‌که گاز موجود در لوله‌ها به‌طور کامل تخلیه شود، آتش خاموش خواهد شد» .

یکی از نیروهای امدادی نیز به خبرگزاری حکومتی ایسنا گفته است که زبانه آتش بقدری بالاست که نزدیک شدن به آن برای نیروهای امدادی امکانپذیر نیست.

از سوی دیگر آخوند عبدالحمید خدری عضو مجلس ارتجاع از بوشهر، گناوه و دیلم مدعی شد: «در آتش‌سوزی در خط لوله ۴۲ اینچ ایستگاه تقویت فشار گاز گناوه به گچساران چهار نفر مصدوم شدند که حال دو نفر از آنان وخیم است» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ec7b7e5-71b7-4a07-953d-44e89057dc9b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات