728 x 90

اعدام زندانيان سياسى اهل سنت,

وضعیت فوق العاده در زندان گوهردشت، اعدام قریب الوقوع شمار زیادی از زندانیان منجمله شهرام احمدی

-

شهرام احمدی
شهرام احمدی
 
ساعت 2030:

 انتقال کل افراد سالن ۱۰ زندان گوهردشت و کنترل این زندان توسط نیروهای ویژه سپاه پاسدران
بنا به گزارش یک شاهد عینی؛ بعدازظهر روز دوشنبه ۱۱مرداد۹۵ نیروهای جنايتکار ویژه سپاه پاسداران وارد زندان گوهردشت شده و کنترل زندان را به دست میگیرند. سپس کلیه زندانیان سالن ۱۰ این زندان به جز دو نفر را بصورت غیرعادی و مشکوک با چشم بند؛ دست بند و پابند به محل نامعلومی منتقل می کنند.
این شاهد اظهار داشت که خودش شاهد انتقال ۸ تابوت بر پشت یک وانت بار بوده است. هم اکنون نیز این زندان در کنترل نیروهای سیاهپوش سپاه پاسداران قرار دارد.


انتقال شهرام احمدی برای اعدام

براساس خبر موثق دریافتی؛ زندانی اهل سنت؛ شهرام احمدی جزو زندانیانی است که امروز آنها را از زندان گوهردشت برای اعدام منتقل کردند.

 

تصويری از يورش گارد ويژه در زندان اوين - آرشيو

 

تشکیل جلسه مقامات امنیتی، اطلاعاتی و قضایی رژیم در زندان گوهردشت

ازصبح دوشنبه 11مرداد 95، جمعی از کارگزاران امنیتی، اطلاعاتی و قضایی رژیم در زندان گوهردشت تشکیل جلسه دادند. این جلسه تا ساعت 19ادامه داشته است. بر اساس اظهارات برخی منابع مطلع در درون زندان، به‌دنبال این جلسه احتمال اجرای حکم اعدام تعدادی از زندانیان اهل سنت که در این زندان محبوس هستند وجود دارد.

بستن هواخوریها و آماده‌باش دژخیمان در زندان گوهردشت

از ساعت 15روز دوشنبه 11مرداد دژخیمان در زندان گوهردشت با بستن درب هواخوریها، زندانیان تمام بندها را از هوا خوری محروم کردند. و اجازه استفاده از هواخوری را ندادند. دژخیمان زندان به‌حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

انتقال 10زندانی اهل سنت با دهان چسب خورده و کیسه بر سر به نقطه نامعلوم

11مرداد95- زندان گوهردشت ، در ساعت 19 دوشنبه 11مرداد، دژخیمان زندان 10زندانی اهل سنت را به نقطه نامعلومی منتقل کردند. دژخیمان در حالی این زندانیان را می‌بردند که دهان آنها را با چسب بسته و بر سرشان کیسه کشیده و به آنها دست بند و پا بند زده بودند. احتمال اجرای حکم اعدام تعدادی از این زندانیان وجود دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/086b95b8-918f-4c9b-a053-d69448d05f47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات