728 x 90

گردهماییهای مجاهدین,

این همه سوز و گداز علیه ماهواره؛ چرا؟

-

گردهمایی بزرگ ایرانیان  پاریس-آرشیو
گردهمایی بزرگ ایرانیان پاریس-آرشیو
رسانه‌های رژیم، پاسدار نقدی سرکرده بسیج ضدخلقی و آخوندهایی از جمله احمد خاتمی و کاظم صدیقی امام جمعه‌های خامنه‌ای در تهران این روزها، فریادشان از تاثیرات مخرب کانال‌های ماهواره‌یی و سایر رسانه‌های اجتماعی برای نظام آخوندی بلند است.

البته آنها اعتراف‌هاشان را درپوش داعیه حفظ شئونات مردم، به‌اصطلاح فرهنگ و اخلاق مردم و... توجیه می‌کنند. واضح است که آخوندهای خمینی صفت با فرهنگ و اخلاق لمپنی خاص خود، در فساد از هر نوع آن غرقند، بنابراین آنچه را که سران و سردمداران رژیم، اشاعه ولنگاری فرهنگی از طریق کانال‌های ماهواره‌یی و رسانه‌های اجتماعی می‌نامند، سرپوشی برای سانسور و اختناق است و مقابله با جنگی که از طریق رسانه‌های برانداز علیه رژیم پیش می‌رود.

بی‌دلیل نیست که احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای آه و فغان سر می‌دهد و دجالگرانه مدعی می‌شود: ”شبکه‌های ماهواره‌یی امروز در دین‌زدایی ملت ایران نقش داشته که باید سعی کنیم فریب این شبکه‌ها را نخورده و همیشه در مسیر اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کنیم“.

سرکرده بسیج ضد‌مردمی هم مد‌عی است که 100 هزار آنتن ماهواره‌یی را که مردم داوطلبانه! تحویل این ارگان سرکوب داده‌اند منهدم کرده‌اند.

امام جمعه رژیم در اصفهان نیز فضای رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی را برای رژیم آخوندی به‌مثابه سم، ارزیابی می‌کند

و روشن‌تر و بی‌پرده‌تر از همه گفته آخوند صدیقی است که می‌گوید، نظام آخوندی خون به‌جگر شده، و روشنگری‌های ضدارتجاعی این رسانه‌ها را به‌مثابه سیل بنیان کن، و ضرر آنها را برای رژیم مانند بمب می‌داند.

آنچه قابل‌توجه است حجم موضعیگیری‌های سرمداران نظام علیه ماهواره و فضای مجازی طی دو هفته اخیر است، چرا که تابه‌حال همواره سران، مهره‌ها و رسانه‌های رژیم نسبت به این امر سوز و گداز کرده‌اند و این امر تازه‌یی نیست.

واقعیت این است که این کر هماهنگی که طی دو هفته اخیر علیه ماهواره و فضای مجازی راه افتاده است، بر کسی پوشیده نیست که وحشت اصلی کجاست؟ به‌خصوص که دم خروس وقتی بیرون می‌زند که در کنار حمله به ماهواره و.. سوز و گداز آنها علیه فرانسه و گردهمایی مقاومت مردم ایران به‌طور بی‌سابقه‌ای، بیرون می‌زند.

واقعیت این است که از روز برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس در 19تیر 95 موجی از واکنشهای هیستریک توسط آخوندها ورسانه‌های رژیم علیه این گردهمایی و موفقیت بزرگ آن در سطح جهانی شروع شد. به‌خصوص که این گردهمایی انعکاس گسترده‌یی توسط مطبوعات، کانال‌های ماهواره‌ای، و سایر رسانه‌های اجتماعی در جهان و به‌ویژه در میان هموطنانمان در داخل میهن اشغال شده، پیدا کرد.

تاثیرات این گردهمایی که از طریق رسانه‌های مقاومت و ماهواره‌های دیگر منطقه‌یی پخش شد رژیم آخوندی را به وحشت انداخت و رسانه‌ها و مهره‌های ریز و درشت از جمله تمامی امام جمعه‌های خامنه‌ای را به صحنه آورد. در یک کلام تاثیرات آن آن‌چنان گسترده و وسیع بود که به گفته روزنامه الحیات چاپ لندن «صحنه سیاسی ایران را لرزاند».

بنابراین تلاش رژیم آخوندی برای جلوگیری از د‌سترسی مردم به اینترنت و تلویزیونهای ماهواره‌یی در اساس بیانگر هراس رژیم از دسترسی مردم به ماهواره‌یی است که موجودیت رژیم را با شعار سرنگونی و مرگ بر اصل ولایت‌فقیه زیر علامت سؤال می‌برد. وحشت رژیم از سخنان جوانان رها شده از میهن اشغال شده در صفحه سیمای آزادی است، از پیام قهرمانان در زنجیر یعنی زندانیان سیاسی است که در این ماهواره فریاد می‌شود. رژیم از جریان آزاد اطلاعات که به‌مثابه سم برای رژیم آگاهی کش و آزادی کش می‌باشد، می‌ترسد و در یک کلام از اوجگیری خیزش مردمی آن هم در پیوند با مقاومت ایستاده و سرفراز مردم ایران وحشت دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/76a3d9e7-c747-4dea-b755-6c5e9b2e1724"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات