728 x 90

تشدید سرکوب ,

تصویر آخوندها در فضای مجازی!

-

آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی
آخوند احمد خاتمی به نقطهٴ جوش رسیده، این آخوند جنایتکار، وحشت‌زده از فضای مجازی اذعان کرده که در این فضا 500 صفحه فحش نثارش کردند و این‌که در فضای مجازی یک تعریفی از احمد خاتمی دارند و خودش هم تعریف دیگری از خودش دارد؛ در فضای مجازی به او می‌گویند جنجالی، افراطی و تندرو، در حالی که خودش را یک طلبة پیرو ولایت‌فقیه می‌داند. انگار فرقی هست! جالب این‌جاست که ورشکستگی آخوندهایی مثل مصباح و یزدی در ورود به خبرگان نظام را هم ناشی از همین تبلیغات در فضای مجازی می‌داند. بخش دیگری از وحشت آخوند خاتمی از دانشجوها بود. این عضو خبرگان نظام در رابطه با اردوهای دانشجویی حرفهای ولی‌فقیهش را تکرار کرد. البته از اندیشه‌های متعفن آخوند خاتمی چیز دیگری هم بیرون نمیاید. اما حاصل این اندیشه‌ها در دانشگاه چیست؟

حرفهای محمود صادقی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارتجاع در این رابطه خواندنی است و پاسخ این سؤال را می‌دهد.

وی گفته است که مجدداً فضای بسته بر دانشگاهها حاکم شده و رفته‌رفته فضای دانشگاهها به سالهای پیش از دولت یازدهم برگشته. این کارگزار نظام اذعان کرده که فعالان دانشجویی از فضای امنیتی دانشگاه شکایت دارند و در ادامه همچنین حرف هایی زده: ”به همین دلیل شاهد لغو مراسم مختلف و برنامه‌های این تشکل‌های دانشجویی هستیم؛ برنامه‌هایی که عموماً در هیأت نظارت تصویب شده و مجوزهای لازم را اخذ کرده‌اند اما پیش از برگزاری لغو می‌شود... . تشکل‌های دانشجویی از نقض حریم دانشگاهها توسط نهادهای غیرمسئول در دانشگاه، گلایه دارن “. (خبرگزاری حکومتی ایلنا- 9مرداد95)

به این ترتیب روشن می‌شود که هدف آخوندها و کارگزارانشان، برای مثال مختلط بودن اردوهای دانشجویی نیست، بلکه ایجاد فضای امنیتی در دانشگاه است. اما چرا؟ چرا حتی در این تابستان که دانشگاهها آنطور که باید، فعال نیستند، چنین ترس و وحشتی از دانشجوها دارند؟ پاسخ روشن است! آخوندها و کارگزارانشان، در اساس با علم و دانش هیچ میانه‌یی ندارند و از علم فقط آن بخشی را می‌خواهند که بتواند به حفظ حاکمیت ننگین آنها کمک کند. آنها که هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی از جوانان و دانشجویان، ضربه‌های سنگینی دریافت کردند، با مشاهدهٴ گسترش روزافزون فعالیت جوانان علیه نظام ولایت‌فقیه، می‌ترسند که این بار، ضربه به کل نظام ولایت‌فقیه وارد شود و آن را جارو کند. درست به همین دلیل هم هست که مذبوحانه تلاش می‌کنند با امنیتی کردن دانشگاهها، چند صباحی به عمر ننگین خود اضافه کنند، اما چه سود که آب الک می‌کنن!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b900dd18-f5c5-4f1f-824d-7ac3b14017eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات