728 x 90

بحران بى آبى,

آبرسانی۱۱۸روستا در استان کهگیلویه و بویر احمد با تانکر

-

بحران بی آبی در کشور
بحران بی آبی در کشور
یکی از کارگزاران رژیم در استان کهگیلویه و بویراحمد به مشکل کم آبی در روستاهای این استان اشاره کرد و اعتراف کرد: 118 روستا به‌صورت سیار آبرسانی می‌شوند.

علی پدرام که با خبرگزاری حکومتی تسنیم مصاحبه می‌کرد افزود: «این روستاها با 8 تانکر به‌صورت سیار آبرسانی می‌شوند» .

خاطرنشان می‌شود وزیر نیروی کابینه آخوند روحانی روز سه‌شنبه پنجم مرداد نسبت به بحران آب و اعتراضات مردمی در این رابطه ابراز نگرانی کرد و گفت: «برخی کارشناسان معتقدند ایران در آستانه آغاز جنگ بر سر آب قرار دارد» .

چیت چیان که در جمع عوامل رژیم و در کنفرانس موسوم به ملی اقتصادی آب سخنرانی می‌کرد نسبت به‌وقوع درگیری به‌دلیل بحران آب هشدار داد و گفت: «وضعیت بحران آب باعث شده است که درگیریها بر سر انتقال آب در مناطق مختلف کشور رخ دهد. آخرین این درگیریها در بلداجی رخ داد شهری در چهار محال بختیاری که مخالفان انتقاد آب آن با پلیس درگیر شدند. برخی کارشناسان معتقدند ایران در آستانه آغاز جنگ بر سر آب قرار دارد. » .

وزیر نیروی کابینه آخوند روحانی با اشاره به این‌که بحران آب در ایران کماکان ادامه دارد گفت: «ناچاریم در میزان مصرف آب تجدید نظر کنیم، زیرا ادامه وضعیت موجود حیات انسان و ادامه تمدن ایرانی را مورد تهدید قرار می‌دهد» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c2c8d05-9d65-49d3-8243-ada988a79370"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات