728 x 90

تشدید سرکوب ,

مهاباد - مجروح شدن یک زن کرد توسط نیروهای انتظامی در حین جمع‌آوری ماهواره

-

جمع‌آوری ماهواره‌ها توسط نیروهای سرکوبگر رژیم
جمع‌آوری ماهواره‌ها توسط نیروهای سرکوبگر رژیم
ماموران سرکوبگر نیروهای انتظامی در شهر مهاباد، در حین جمع‌آوری بشقاب ماهواره یک زن کرد را از بالای خانه‌اش به پایین پرتاب کردند که منجر به شکستگی پای وی شد.

به گزارش دریافتی از مهاباد، ساعت ٦ صبح روز سه‌شنبه مورخ 2مرداد ماه، نیروهای انتظامی رژیم به محله "بری شیلانان ”مهاباد یورش برده و اقدام به جمع‌آوری بشقاب ماهواره ساکنان این محله نمودند.

به‌گفته یکی از ساکنان این محله: ”هنگامی یکی از زنان محله به نام آرزو به‌منظور جلوگیری از بردن دیش ماهواره با نیروهای انتظامی درگیر شد، از سوی این نیروها به پایین پرتاب شد که منجر به شکستگی یکی از پاهای وی شده است.

این زن کرد هم‌اکنون در یکی از مراکز درمانی سطح شهر مهاباد تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد و نیروهای امنیتی رژیم به وی اعلام کرده‌اند که نباید تحت هیچ شرایطی چگونگی مجروح شدنش را برای دیگران بازگو نماید.

یورش نیروهای نظامی به این محله در حالی انجام شد که ساکنان آن در خواب بوده‌اند و بدون مجوز رسمی وارد خانه‌های محله "بری شیلانان ”شده و اقدام به جستجو منازل کرده‌اند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/566e5736-8a4f-486b-ac9a-ca4df8be6a47"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات