728 x 90

خودکشی در ایران,

خودکشی و جان باختن یک هموطن کُرد در سنندج در روز ۴مرداد

-

خودکشی در ایران
خودکشی در ایران
یک هموطن کُرد در سنندج عصر روز دوشنبه چهارم مرداد دست به خودکشی زد و متأسفانه جان باخت.

وی که فواد احدی 33ساله معرفی شده خود را در زیرزمین منزل، حلق‌آویز کرد.

همچنین صبح روز سه‌شنبه 5مرداد مردم میانسالی در یک حرکت اعتراضی به‌دلیل فقر، خود را از بالای پل 30متری میدان آزادی مشهد به پایین پرتاب کرد و متأسفانه جان باخت. با بازرسی جیبهای این مرد دست نوشته‌یی پیدا شد که وی دلایل خودکشی خود را فقر و مشکلات مادی و ناتوانی در تأمین هزینه‌های زندگی ذکر کرده بود.

فاجعه دردناک و تأسف‌بار خودکشیهای متعدد در ایران تحت حاکمیت آخوندی در اثر گسترش فقر و ناامیدی و در اعتراض به اقدامات ستمگرانه رژیم آخوندی در حال گسترش است به‌گونه‌یی که از کودک 10ساله تا پیرمرد 80ساله را در بر می‌گیرد.

خبرگزاری حکومتی ایسنا در گزارشی با اعتراف به آمار بالای خودکشی در ایران تحت حاکمیت آخوندها می‌نویسد: ”از تعداد افرادی که سال گذشته در ایران دست به خودکشی زده‌اند تا کنون آماری از سوی وزارت بهداشت منتشر نشده است. اما بر اساس گزارش ۲۶ مرداد سال ۱۳۹۳ روزنامه مشرق و به‌نقل از رئیس سازمان پزشک قانونی کشور، در سال گذشته ۴۰۵۵ نفر بر اثر خودکشی در ایران فوت کرده‌اند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60be5a6e-1f22-4a38-b9b9-45126f2db4c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات