728 x 90

زندانیان سیاسی,اعتصاب زندانيان سياسي,

زندان گوهردشت : ادامه اعتصاب‌غذای زندانیان سیاسی ارژنگ داودی و رسول حردانی و اعمال فشار بر زندانیان

-

زندانیان سیاسی رسول حردانی - ارژنگ داودی
زندانیان سیاسی رسول حردانی - ارژنگ داودی

زندان گوهر دشت- بیست و چهارمین روز اعتصاب‌غذای زندانی سیاسی رسول حردانی

روز دوشنبه 4مرداد زندانی سیاسی رسول حردانی بیست و چهارمین روز اعتصاب‌غذای اعتراضی خود را پشت سر می‌گذارد. این زندانی مجدداً در روز یکشنبه به‌دلیل وخامت حالش به بهداری زندان منتقل گردید. وی هم‌اکنون از افت فشار خون و همچنین دردهای عضلانی رنج می‌برد.

کرج. زندانی سیاسی ارژنگ داودی نهمین روز از اعتصاب‌غذای اعتراضی خود را پشت سر گذاشت

دوشنبه چهارم مردادماه 95 زندانی سیاسی ارژنگ داودی نهمین روز اعتصاب‌غذای اعتراضی خود را پشت سر گذاشت. دژخیمان در روز شنبه این زندانی را به دفتر کارشان در زندان صدا کرده و از وی سؤال کرده بودند که آیا هنوز در اعتصاب هستی، او نیز گفته است که بله من روی قصد و اراده‌ام هستم و ادامه می‌دهم.
زندانی سیاسی ارژنگ داودی در اعتراض به شرایط خاص زندانیان سیاسی و عادی و همچنین وضعیت زندانها و توجه ارگانهای حقوق‌بشری بین‌المللی به این اعتصاب اعتراضی غذا و دارو اقدام کرده است.

زندان گوهردشت - زندانیان برای تماس تلفنی با خانواده‌هایشان مجدداً تحت فشار قرار و محدودیت قرار گرفته‌اند.

دژخیمان زندان گوهردشت از روز شنبه دوم مرداد به زندانیان اعلام کرده‌اند که از این پس فقط می‌توانند 5 شماره تلفن را جهت تماس با خانواده و اقوامشان به مأموران زندان بدهند که فقط با همان شماره‌ها امکان ارتباط داشته باشند و امکان این‌که با اقوام و دوستانشان در ارتباط باشند، وجود ندارد. این وضعیت طوری است که خود زندانیان امکان شماره‌گیری ندارند و پس از وصل ارتباط از طریق زندانبانان، سپس خط تماس را به زندانی وصل می‌کنند!

زندانیان و خانواده‌های آنان می‌گویند این عمل غیرانسانی رژیم برای تحت فشار گذاشتن زندانیان و محدودیت برای آنان و همچنین ایجاد شنود و کنترل بیشتر زندانیان و ارتباطاتشان با اقوامشان در دستور کار مأموران رژیم قرار گرفته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73f3232b-5229-4d8e-9096-27de47db3a42"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات