728 x 90

حقوقهاى نجومى,

ترفندهای رسوا برای لاپوشانی فضاحت حقوقهای نجومی

-

حقوقهای نجومی
حقوقهای نجومی
آخوند احمد خاتمی امام جمعه نمره موقت خامنه‌ای در نمایش جمعه 1مرداد 95 تهران، ”با قدردانی از مسئولان سه قوه درباره حقوق‌های نجومی ”(خبرگزاری حکومتی فارس1مرداد) طوری وانمود کرد که گوئیا قوای سه‌گانه رژیم ولایت، خارج از نظام فاسد آخوندی بوده و در پی آنند که با فساد مقابله کنند. این در حالی است که روزی نیست که در جنگ و دعوای باندی، مهره‌های خود رژیم، دست مقامات همدیگر را در غارت و چپاول اموال مردم محروم رو نکنند. به اعتراف صریح رئیس‌جمهور نظام و بالاترین مقامات رژیم از جمله خود ولی‌فقیه حقوقهای نجومی و.. مربوط به مدیران و روسای دولت و قضاییه و ارگانهای تحت فرمان بیت رهبری نظام است“. فساد نهادینه ”، ”نک کوه یخ در دریای فساد ”و... افاضات مقامات همین رژیم است.

آخوند شیاد خاتمی طوری مسأله را طرح می‌کند که گویا تنها عناصری از منافذ قانونی سوء‌استفاده کرده‌اند و حقوق های نجومی دریافت کرده‌اند!

بعد از گذشت نزدیک به 40سال از حاکمیت جهل و جنایت فاشیسم مذهبی خمینی و اعوان و انصار او کیست که نداند که سرمنشاء تمامی فسادها از جمله حقوقهای نجومی، نظام فاسد ولایت‌فقیه در تمامیت آن است. این اعتراف مهره‌های خود رژیم است که فساد در سیستم اقتصادی و اداری رژیم نهادینه شده، و دزدی، اختلاس و دریافت حقوق های نجومی مانند یک اپیدمی در پیکره منحوس نظام گسترش یافته است.

این واقعیت پوشیده‌یی نیست کافی است به حرفهای سردمداران خود رژیم نگاهی بیندازیم تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

پاسدار محمدعلی جعفری سرکرده سپاه پاسداران ضدخلقی می‌گوید: ”برخی فکر می‌کنند که فقط حقوق‌های نجومی دلیل این بازداشت‌هاست اما پرونده مرتبط با یک فساد بزرگتری است. این‌ها یک شبکه بوده‌اند و برخی از سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند“.

وی به‌روشنی به فساد بزرگ آن هم در دستگاه سیاسی اعتراف می‌کند همان دستگاهی که آخوند خاتمی برای کوچک کردن افتضاح حقوقهای نجومی، البته در ترس و وحشت از خروش مردم، از آنها تشکر می‌کند

همین آخوند خاتمی در جای دیگری از حرفهایش در نمایش جمعه موضوع عدم اعتماد مردم به نظام را پس از افشای فیشهای حقوق مطرح می‌کند و می‌گوید: ”با این حقوق‌های نجومی اعتماد مردم در این عرصه آسیب دیده است، بنابراین به سرعت این اعتماد را جبران و ترمیم کنید و به مردم گزارش دهید تا اعتماد مردم بازگردد“..

اگر چه آخوند خاتمی می‌خواهد با رندی خاص آخوندها، اعتماد مردم را به کیسه گشاد نظام آخوندی بریزد، اما حقایق و واقعیتها سرسخت‌تر از آن هستند که بشود با شیادی آنها را قلب کرد.

واقعیت این است اولین کسی هم که به اعتماد مردم خیانت کرد خمینی دجال بود، مردم ایران نیز از همان سالهای اولیه پس از انقلاب ضدسلطنتی، همواره لعن و نفرتشان را نسبت به خائنین به اعتمادشان یعنی خمینی و ورثه سیاسی و فکری او او ابراز کرده‌اند.

اتفاقا ترس خامنه‌ای، روحانی، آخوند لاریجانی و همین آخوند خاتمی از بابت بی‌اعتمادی و لعن نفرت مردم است که آنها را وادار می‌کند تا به صحنه بیایند و با کوچکنمایی موضوع، سروته قضیه را هم بیاورند.

در وحشت از نفرت مردم است که آخوند احمد مروی یکی از مسئولان دفتر خامنه‌ای وادار شده در مورد تأمین معیشت زندگی ”حضرت آقا“ سفید سازی کند: «برای حضرت آقا هم نذورات زیاد می‌آید که نذر شخصی آقا می‌کنند؛ که آقا، زندگی‌شان عمدتاً از همین نذورات اداره می‌شود و از بیت المال و از دفتر استفاده نمی‌کنند. . از وجوهات که اصلاً هیچ استفاده نمی‌کنند. عمدتاً همین نذورات است. »! (روزنامه مشرق ۲۷ تیر ۱۳۹۵)

البته حواسش هست که نگوید این نذورات چه قدر است، چون مهم نیست که ”آقا “از کدام توبره سد جوع می‌کنند، مهم این است که این نذورات چه میزان است، ...

ترس و وحشت از این موضوع این باند و آن باند ندارد چرا که همه با هم سر در یک آخر دارند.

در این رابطه هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص نظام آخوندی نیز ناگزیر شده است فیش حقوق های رسمی‌اش را منتشر کند تا چپاول‌های او از طریق دانشگاه آزاد مکتوم بماند!

در مورد خشم مردم نسبت به ماجرای فیشهای حقوقی نجومی و کلیت نظام آخوندی خبرگزاری بلومبرگ می‌نویسد: ”در شرایطی که ایران تلاش دارد پس از سالها تحریم اقتصاد خود را احیا نماید، دریافت این مبالغ توسط مدیران دولتی خشم عمومی را برانگیخته است. “

این خبرگزاری از قول یکی از مهره‌های وابسته به باند روحانی – رفسنجانی به نام سعید لیلاز در مورد نفرت و خشم مردم می‌نویسد: ”سعید لیلاز، اقتصاددان ایرانی و مشاور سابق رئیس جمهوری اسبق ایران در این باره می‌گوید: «در حال حاضر این چالشی جدی است، نه فقط برای روحانی بلکه برای کل سیستم“ (خبرگزاری حکومتی تسنیم14تیر95-به‌نقل از خبرگزاری بلومبرگ)

بنابراین تلاشهای دجالگرانه سران رژیم برای ماست مالی کردن موضوع حقوق های نجومی، به‌مثابه آب در هاون کوبیدن است و واکنش مردم نیز نسبت به این دجالگریهای آخوندی همانند گذشته ضمن نیشخند به ریش آخوندها، ایستادگی و مقاومت برای بر کندن ریشه نظام فساد گستر ولایت‌فقیه است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ea0932d-a737-4a47-8a9b-844057d31941"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات