728 x 90

اخبار اعتراضى,

اعتراض کارگران بندرعباس و روستاییان قزوین

-

تجمع اعتراضی کارگران شرکت آلومینیوم المهدی
تجمع اعتراضی کارگران شرکت آلومینیوم المهدی

بندرعباس ـ تجمع دوباره کارگران شرکت آلومینیوم المهدی در مقابل درب استانداری هرمزگان

صبح روز شنبه 2مرداد95 حدود 1000نفر از کارگران شرکت آلومینیوم 'المهدی هرمزآل در اعتراض به اخراج بی‌رویه کارگران و پوچ درآمدن وعده استاندار هرمزگان در خصوص حل مشکلات کارگران این کارخانه صنعتی تجمع اعتراضی مقابل استانداری هرمزگان برپا کردند. کارگران به جان آمده گفتند دولت حسن روحانی نه تنها مشکلات ما را حل نکرده است بلکه مشکلات جدیدی هم برای کارگران ایجاد کرده‌اند. از جمله نداشتن امنیت شغلی، و اخراج ناگهانی کارگران، بدون تعین تکلیف حق بیمه بازنشستگی و درمانی آنان.

بندرعباس ـ اخراج نماینده کارگران شرکت آلومینیوم المهدی هرمزآل


صبح شنبه 2مرداد 95 و هم زمان با برگزاری تجمع کارگران شرکت آلومینیوم 'المهدی هرمزآل' در مقابل درب استانداری هرمزگان، به دستور رئیس شرکت و با حکم مدیر جدید امور اداری، نماینده کارگران این شرکت بزرگ تولید آلومینیوم اخراج شد. این اقدام نا موجه ایادی رژیم به‌منظور ایجاد رعب و جلوگیری از اعتراض کارگران به جان آمده بود.

قزوین ـ تجمع اهالی شهرکها و روستاییان مقابل اداره برق استان

در ساعت 9صبح روز شنبه 2مرداد 1395، جمعی از اهالی شهرکها و روستاها و شهرستانهای توابع استان قزوین، منجلمه از شهرستان آبیک، به‌دلیل قطع برق این مناطق مقابل اداره برق استان قزوین تجمع کردند.

عده‌ای این تجمع کننده‌ها رفته‌رفته به بیش از 200تن رسید. آنان در اعتراض به قطع مکرر برق و آسیب دیدن تجهیزات الکتریکی و دستگاههای برقی در مقابل اداره برق قزوین تجمع اعتراضی به‌پاکردند و خواهان بررسی تأسیسات برقی در این مناطق شدند. مردم خشمگین می‌گفتند به‌رغم فیشهای نجومی برق، حاضر نیستند تجهیزاتشان را به روز کنند تا به مردم خسارت نخورد. آنان پاسخگوی خسارات وارده به ما نیستد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c2a81587-9515-4638-bd88-c049a0dec015"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات