728 x 90

بحران اقتصادى ايران,

بازارهای صادراتی آجیل و خشکبار در حال نابودی!

-

بازارهای صادراتی پسته و آجیل
بازارهای صادراتی پسته و آجیل
نماینده اتاق اصناف رژیم در آجیل، خشکبار و حبوبات به وضعیت بحرانی بازارهای صادراتی اعتراف کرد و گفت: ”بازارهای صادراتی آجیل و خشکبار در حال نابودی بوده و برای احیای آنها نیاز به حمایت ویژه وجود دارد“.

محمدرضا ارزانی ممقانی که با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس- تسنیم گفتگو می‌کرد افزود: ”به علت رکود موجود در بازار ورود آجیل قاچاق توجیه اقتصادی نداشته و بسیار کم دیده می‌شود“.

وی در ادامه به وضعیت نابسامان بازار داخلی اشاره کرد و گفت: ”هم اکنون بازار داخلی درگیر رکود شدید بوده و علاوه بر این صادرات مناسبی نیز انجام نشده است“.

ارزانی ممقانی تنها راه را حمایت دولت در گل مانده آخوند روحانی از صادرکنندگان و تولیدکنندگان دانست و افزود: ”با وضعیت کنونی در صورتی که دولت اقدام به حمایت از صادرکنندگان و تولیدکنندگان آجیل و خشکبار نکند تعداد زیادی از بازارهای بین‌المللی را از دست می‌دهیم“.

وی در پایان با اشاره به این‌که قیمت پسته هم‌اکنون در بازار به کمترین میزان خود رسیده اضافه کرد: ”هم اکنون پسته از کیلویی 26هزار تومان تا 45هزار تومان بسته به نوع و کیفیت آن قیمت دارد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88b8d16e-6065-4a53-9fd7-947f4954b617"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات