728 x 90

اخبار اروپا,

اتریش تدابیر امنیتی در مرز خود با آلمان را افزایش داد

-

تدابیر امنیتی در اتریش
تدابیر امنیتی در اتریش
کنراد کوگلر رئیس امنیتی عمومی اتریش در مصاحبه با شبکه تلویزیونی او آر اف از افزایش تدابیر امنیتی در مرز با آلمان خبر داد و گفت: ”اتریش به‌طور چشمگیری تدابیر امنیتی در طول مرزهای خود با آلمان را افزایش داده و نیروی پلیس ویژه نیز به‌حالت آماده‌باش کامل در آمده است“.

وی همچنین افزود: ”: پلیس تدابیر امنیتی را افزایش داده و برای هر اقدامی کاملاً آماده است. 42 مأمور ویژه و نخبه پلیس اتریش موسوم به "افسران کبرا" به مونیخ اعزام شده‌اند تا به پلیس آلمان کمک کنند“.

کوگلر در ادامه اضافه کرد: ”هیچ نشانه قطعی از تهدید قریب‌الوقوع علیه اتریش وجود ندارد و سطح کنونی تهدید تروریستی هنوز افزایش نیافته است“.

لازم به یادآوری است که آلمان و اتریش صدها کیلومتر مرز مشترک دارند و بخش مهمی از مرزهای دو کشور مربوط به ایالت باواریا است که حمله اخیر در آن صورت گرفته است.

همچنین اتریش از ژانویه سال گذشته در پی وقوع تیراندازی در دفتر نشریه شارلی ابدو در پاریس، سطح هشدار امنیتی را افزایش داده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b4e7464f-9a64-4ff6-8879-f6ffb2652696"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات