728 x 90

دماى كره زمين,

افزایش میزان رطوبت هوا در استان بوشهر تا ۹۹ درصد

-

گرمای هوا در ایران
گرمای هوا در ایران
مدیرکل هواشناسی رژیم در استان بوشهر روز جمعه یکم مرداد 95 گفت: ”بالا رفتن رطوبت احساس گرما را در استان بوشهر در دومین ماه تابستان افزایش داده به‌گونه‌یی که رطوبت هوا در جزیره خارک ۹۹ درصد ثبت شده است“.

نادر شفیع‌خدایی در مقایسه دمای هوا با تابستان گذشته افزود: ”امروز در نخستین روز از ماه مرداد امروز 2 درجه‌ دما بیشتر از روز گذشته ثبت شده و این در حالی است که رطوبت هوا افزایش یافته است“. وی درباره میزان رطوبت هوا در بوشهر گفت: ”میزان رطوبت در بوشهر به 90 درصد شد که احساس گرما را در این شهر افزایش داد“.

این کارگزار رژیم همچنین از متلاطم بودن خلیج فارس در استان بوشهر خبر داد اضافه کرد: ”ارتفاع موج 30 تا 90 سانتی‌متر و از اواخر وقت در سواحل شمالی و مرکزی استان 60 تا 120 سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود“.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: ”در افزایش دما و رطوبت یک نوع از گرما‌زدگی در افراد بیمار، افراد مسن و به‌ویژه بیماران قلبی و عروقی ایجاد می‌کنند که باید این افراد از تردد در زیر آفتاب پرهیز کنند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c86f2932-8584-424e-b0df-ab263ce00e60"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات