728 x 90

اخبار اعتراضى,

۵رشته اعتراض و اعتصاب اقشار مختلف مردم در کرمانشاه و هرسین

-

نانوائی سنگکی سنتی در کرمانشاه
نانوائی سنگکی سنتی در کرمانشاه
هرسین – تجمع اعتراضی گروهی از دانشجویان دانشگاه پیام نور

صبح روز چهارشنبه 30تیر95 گروهی از دانشجویان دانشگاه پیام نور هرسین در اعتراض به نداشتن امکانات سرمایشی کافی و گرم بودن محل کلاسها در محوطه کلاسهای دانشگاه، تجمع کردند، دانشجویان معترض می‌گفتند در شرایطی که ایادی حکومتی برای خود در دانشگاه امکانات و کولر فراهم کرده‌اند ما باید در گرما کلاسهایمان را برگزار بکنیم آنهم در شرایطی که با شهریه‌های نجومی بابت این‌گونه خدمات ما را غارت کرده‌اند.

کرمانشاه – تجمع اعتراضی گروهی از بیمه شدگان خدمات درمانی

صبح روز چهارشنبه 30تیرماه 95 گروهی از بیمه شدگان خدمات درمانی کرمانشاه در اعتراض به پرداخت نشدن حق بیمه تکمیلی که از آغاز سال 95 پرداخت نشده است در محل اداره خدمات درمانی کرمانشاه در چهار راه اجاق تجمع کردند و خواهان مطالبات خود شدند.

کرمانشاه - تجمع اعتراضی گروهی از مدیران شرکت پیمانکاری شهرداری مرکزی

صبح روز چهارشنبه 30تیر95 گروهی از مدیران شرکت پیمانکاری طرف حساب با شهرداری کل کرمانشاه در مقابل شهرداری این شهر دست به تجمع اعتراضی زدند. این افراد در زمینه فضای پارکها با شهرداری قرارداد دارند و در اعتراض به پرداخت نشدن هزینه‌هایی که قرار بوده بابت خدماتشان شهرداری به آنها بدهد اقدام به این تجمع کردند. آنان می‌گویند 18ماه است شهرداری مطالبات ما را امروز و فردا می‌کند. این در حالی است که ما به‌خاطر برخی پروژه‌ها در پارکها، از جمله نصب وسائل اسباب بازی کودکان، به طرف حسابهای خود بدهکاریم و حقوق کارگران را هم ماههاست نتوانسته‌ایم پرداخت کنیم.

کرمانشاه – تجمع اعتراضی گروهی از نانوائیهای سنگکی سنتی

صبح روز چهارشنبه 30تیر95 گروهی از صاحبان نانوائیهای سنگکی کرمانشاه در اعتراض به کم کردن سهمیه آرد و ندادن مجوز برای افزایش قیمت نان از طرف اتحادیه در محل اتحادیه نانوائیهای سنگکی در کرمانشاه در خیابان شیرین تجمع کرده و خواهان رسیدگی به مشکلاتشان شدند. آنان می‌گویند ما حق خودمان را می‌خواهیم. می خواهیم مابه‌ازاء سهمیه آرد آزادی که برای پاسخگویی به مشتریان می‌خریم به همان نسبت نان گرانتر شود.

کرمانشاه ـ تجمع اعتراضی گروهی از یارانه بگیرها در مقابل فرمانداری

صبح روز چهارشنبه 30تیرماه 95، گروهی از سرپرستان خانواده‌هایی که یارانه‌های آنها حذف شده است، و جزء خانواده‌های محروم هستند، در اعتراض به این اقدام دولت حسن روحانی در محل فرمانداری کرمانشاه تجمع کردند و خواهان مشخص کردن سهمیه یارانه خودشان شدند. تجمع‌کنندگان به جان آمده می‌گفتند در شرایط که در آمد ما زیر خط فقر اعلام شده است از طرف دولت قرار دارد بر چه اساس یارانهٴ ما را قطع کرده‌اید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e00645a0-8cfb-4820-b4f4-5a9bca724462"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات