728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,حمایتهای مردمی,

بوشهر - بیانیه قدردانی دانشگاهیان هوادار مجاهدین خلق ایران از شرکت کنندگان در گردهمایی ۹ژوییه در پاریس

-

 -
-
جمعی از دانشگاهیان و دانشجویان هوادار سازمان مجاهدین خلق در بوشهر خطاب به شرکت کنندگان در گردهمایی ایران آزاد در روز 19تیر در پاریس نامه قدردانی ارسال کرده است. متن نامه به این شرح است:
با سپاس فراوان از همه ایرانیان آزاده و انسانهای شرافتمند و پشتیبانان مقامت به‌خصوص اشرف‌نشانان عزیز که از 5 قاره جهان گرد آمدند و حماسه 9ژوییه را با شکوه و عظمت و با ایمان به سرنگونی دیکتاتوری ولایت‌فقیه جبار برای جهان به نمایش گذاشتند. و با سلام و درود بر مسعود و مریم عزیز دو اسطوره صدق و فدا که پیام صبر و استقامت را که میراث آیین پیامبر خداست به تک‌تک ما آموختند که چگونه بایستیم و برای آزادی و رهایی از قید و بند اسارت، جاودانه و تکثیر شویم.

آری کلام برادر مسعود به گوش هر انسان آزاده آشناست و یادمان هست که چه زیبا گفت به اشرفیان که اگر اشرف بایستد، جهان خواهد ایستاد و حالا دیدید که مجاهدین تکثیر شدند و شهدایمان جاودانه.

آری ایستادگی و مقاومت نعمت و روزی الهی است که الله بر مجاهدین منت نهاده و از او سپاسگزاریم و به یاری الله با برادر مسعود و خواهر مریم عزیز و اراده سترگ خلق قهرمان ایران همراه می‌شویم و سرنگونی رژیم ظلم و ستم ولایت‌فقیه را محقق می‌کنیم و بهار آزادی را در سرزمین شیروخورشید به یاری الله، جشن خواهیم گرفت.

آفرین بر همه شما پیروز باشید
بوشهر.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19f52a34-99c0-4c2c-84aa-70b06c793608"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات