728 x 90

اعدام دسته جمعي,

یازده زندانی قزلحصار در صف اعدام

-

دژخیمان رژیم در حال آماده سازی چوبه های دار
دژخیمان رژیم در حال آماده سازی چوبه های دار
طی روز گذشته حداقل 11 زندانی محکوم به اعدام به سلولهای انفرادی زندان قزلحصار کرج منتقل شده‌اند. رژیم آخوندی قبل از اجرای حکم اعدام، محکومین را به زندانهای انفرادی منتقل می‌کند تا آنها را بصورت جمعی اعدام کند.

بنا‌ به گزارشهای منتشر شده 4تن از این زندانیان از زندان تهران بزرگ، یک زندانی از قزلحصار کرج، یک زندانی از زندان گوهردشت و یک زن که مبدأء زندان وی نامشخص است به انفرادیهای قزلحصار منتقل شده‌اند.

شایان ذکر است که صبح روز چهارشنبه 23تیرماه 9تن از زندانیانی که طی روزهای قبل به سلولهای انفرادی زندان گوهردشت منتقل شده بودند در یک اقدام جنایتکارانه و بصورت دسته جمعی اعدام شدند. اسامی سه تن از این زندانیان: سید محمد طاهری، امیر خادم رضاییان و سعید احمدی عنوان شده است.

بیشتر بخوانید:
26تیرماه - رژیم ضدبشری آخوندی سه زندانی محکوم به اعدام را در زندان بیرجند برای اجرای حکم ضدانسانی اعدام به سلول انفرادی منتقل کرد. اسامی این سه زندانی عبارتند از منصور زعفرانی، یوسف براهویی و قاسم دلشاد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e673d40-0bc6-4d42-a55d-271bfc8ea332"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات