728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

فرانسیس تاونزند: خانم رجوی شما صدای ایران هستی. امروز تهران و تمامی جهان صدای شما را می‌شنوند

-

فرانسیس تاونزند
فرانسیس تاونزند
واشینگتن تایمز قسمتی از سخنرانی فرانسیس تاونزند مشاور رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس منعکس کرد.

به نوشته واشینگتن تایمز فرانسیس تاونزند در این گردهمایی گفت: «من به مدره بودن روحانی اعتقاد ندارم، مردی که ادعای مدراسیون دارد. در دوران حکومت او 2500نفر اعدام شده‌اند، بیش از همه حاکمان قبلی در 25سال گذشته. ! و آیا شما می‌توانید تصور کنید که سازمان ملل‌متحد او را بخاطر اعدام کودکان مورد تحریم قرار داده است؟ اما او سزاوار بیش از این است! بنابراین کار شما خانم رجوی و اصولی که همه شما در این‌جا از آن حمایت می‌کنید بسیار مهم است.

رو در روی بنیادگرایی خشونت‌بار و رژیم دیکتاتوری و رو در روی افراطی گری، برای آزادی می‌جنگی و برای برابری. علیه رژیم زن‌ستیز، و شما در این راه رنج بسیار کشیده‌اید. من به این زنان حاضر در این‌جا نگاه می‌کنم و باعث افتخار من است که در کنار این زنان، در کنار زنان کمپ اشرف می‌ایستم. من بر این باور هستم که به افزایش حمله‌های اسیدی به زنان ایران، برای به سکوت واداشتن شماست و می‌گویم که افتخار من است که صدای تو و در کنار تو باشم.

شما (خانم رجوی) امروز این‌جایید، آنان که در کمپ اشرف بودند و اکنون در لیبرتی هستند، شما صدای ایران هستی. امروز تهران و تمامی جهان صدای تو را می‌شنوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e96e2a89-b4b5-4040-89a9-59f4e04afa49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات