728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

روزنامه الأیام: گردهمایی مقاومت ایران پیروز شد

-

گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس
گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس
الأیام در مقاله‌یی به قلم سعید الحمد و با عنوان ”گردهمایی مقاومت ایران پیروز شد ”نوشت: «تیتر امروز ما نقطه سر سطر است. واقعیت این است, که چه بخواهید و یا نخواهید ولی گردهمایی چه در تعداد حضور و چه کیفیت حضور و گستردگی آن پیروز شد. به‌خصوص در مراسم افتتاحیه که از یک پوشش مطبوعاتی گسترده بر خوردار بود و نقش بسیار برجسته‌یی در انتقال وقایع جلسه افتتاحیه گردهمایی داشت. حال رژیم ایران باید در صدها ماشین تبلیغاتی که با میلیونها دلار از اموال مردم فقیر ایران به‌راه انداخته است تجدیدنظر کند. زیرا که این ماشین‌های اجیرشده نتوانستند فرش تبلیغاتی را از زیر پای گردهمایی بکشند و نتوانستند انعکاسات آن را که از همه طرف برای پوشاندن فعالیتهایش به‌خصوص مراسم افتتاحیه که در آن سخنرانیها با اهداف گردهمایی ایراد شد و به تمام نقاط جهان رسید را بدزدد. ماشین‌های تبلیغاتی اجیرشده از اموال مردم ایران در پارازیت انداختن بر روی گردهمایی وحتی کاهش قدرت انعکاس جهانی آن به‌شدت شکست خوردند.

این گردهمایی از حمایت عربی برخوردار بود. این گردهمایی مورد توجه عام مردم بصورت گسترده و بصورت بی‌سابقه‌یی قرار گرفت و این نشان‌دهنده یک نوع پیشرفت زیاد در همبستگی و رابطه مردمی مردم خلیج فارس با مقاومت ایران است. حال که زیر ساختها و زمینه مشترک وجود دارد به شروع فوری ایجاد پلهای ارتباطی و ادامه ارتباط برای سازمان دادن یک نقشه مسیر واحدی که در مقابل طمع های رژیم ایران و علیه نقش شرورانه‌اش در منطقه است فرا می‌خواند... » .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa853396-8848-40fc-a50c-145ea653c76a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات