728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,حمایتهای مردمی,

پیام نانسی پلوسی – رهبر حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا به گردهمایی بزرگ مقاومت

-

نانسی پلوسی – رهبر حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا
نانسی پلوسی – رهبر حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا
درود به دوستان، حامیان و مدافعانی که برای گردهمایی پاریس 2016 برای دموکراسی و آزادی در ایران جمع شده‌اید.

مردم آزادیخواه در همه‌جا یک وظیفه اخلاقی برای حفاظت از حقوق‌بشر دارند. این گردهمایی بین‌المللی به این مسئولیت احترام می‌گذارد و پایبند است. ما باید مدافع پایه‌های تشکیل‌دهندهٴ صلح و کامیابی و آزادی بیان، مذهب و مطبوعات در ایران و سراسر جهان باشیم. مفتخرم که بگویم، ایالت من کالیفرنیا خانه بیش از نیمی از همهٴ ایرانیان (مقیم) آمریکا است. زنان، دانشجویان و اقلیتها همه یک نقش ارزشمند در پیشرفت ایران رو به جلو ایفا می‌کنند. سرکوب آنها باید متوقف شود.

این گردهمایی برای به پیش‌بردن هدف حقوق‌بشر و آزادی، مهم است. آمریکا متعهد به دستیابی به پیشرفت در جامعه بین‌المللی در این رابطه است و توافق اتمی (با رژیم) ایران نشانهٴ یک دوران جدید امنیت و ثبات در منطقه و سراسر جهان است. تا زمانی که کمکهای همهٴ ایرانیان در ایران مورد احترام قرار گیرد، هنوز هم‌چنان کارهایی داریم که باید انجام بدهیم. با تشکر از کار و رهبری شما، با تشکر از خدمت شما و با تشکر از تعهد شما به دموکراسی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25e027dc-9f53-413c-8e20-d78ac50ffcf4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات