728 x 90

اشرف - ليبرتى,

دستور شورای عالی امنیت ملی آخوندها برای تشدید محاصره لیبرتی بعد از گردهمایی پاریس

-

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران
بر اساس گزارشهای رسیده از درون رژیم، به‌دنبال برگزاری اجتماع بزرگ مقاومت ایران در پاریس که با استقبال گسترده داخلی و بین‌المللی قرار گرفت، شورای عالی امنیت رژیم تصمیم گرفته است تا اعمال فشار بر مجاهدین و مقاومت ایران به‌ویژه در لیبرتی را تشدید کند. در همین رابطه به طرف حسابهایش در دولت عراق ابلاغ کرده تا فشار و محاصره و اقدامات سرکوبگرانه علیه لیبرتی را افزایش دهند و از جمله از ورود مواد غذایی، دارو، سوخت جلوگیری کنند یا با اشکال تراشی ورود مایحتاج ساکنان به کمپ را به تأخیر انداخته و مختل کنند.
شورای عالی امنیت رژیم همچنین از دولت عراق خواسته است به کمک سفارت رژیم در بغداد ترتیبات لازم برای انتقال شماری از مزدوران وزارت اطلاعات تحت عنوان خانواده ساکنان را به لیبرتی به‌منظور شکنجه روانی ساکنان فراهم کند. در اواخر ماه مه گروههایی از مزدوران تحت عنوان خانواده به لیبرتی منتقل شدند و برای حمله موشکی بعدی که در 4 ژوییه اتفاق افتاد زمینه‌سازی کردند.

در روز پنجشنبه 14 ژوییه برای سومین هفته متوالی نیروهای عراقی به دستور کمیته دولتی سرکوب لیبرتی از ورود خودروی حاوی روغن ژنراتور و بنزین به کمپ جلوگیری کردند.

به‌دنبال گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس رسانه‌های حکومتی نوشتند: «باید بار دیگر کمپ لیبرتی هدف چند موشک قرار گیرد. البته موشکهای قویتر و مخربتر که اصلاً (لیبرتی) با خاک یکسان شود و اثری از منافقینی که در آن هستند باقی نماند» (اتاق خبر 24 – 11 ژوییه 2016).

محاصره جنایتکارانه لیبرتی که هدفش شکنجه روانی و فیزیکی ساکنان و زمینه‌سازی برای قتل‌عامهای بیشتر است نقض آشکار یادداشت تفاهم 25دسامبر2011 میان ملل‌متحد و دولت عراق است که تصریح می‌کند «دولت عراق تسهیل خواهد کرد و به ساکنان اجازه خواهد داد به خرج خودشان، وارد قراردادهای دوجانبه با پیمانکاران برای ارائه الزامات زندگی و الزامات، مانند آب، غذا، ارتباطات، نظافت، و تجهیزات حفظ و بازسازی شوند» .
مقاومت ایران، با یادآوری تعهدات مکرر و مکتوب سازمان ملل و دولت آمریکا در مورد امنیت و سلامت ساکنان، خواستار مداخله سریع برای پایان دادن به محاصره ضدانسانی و از سرگیری ورود نیازهای اولیه ساکنان است.


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
25 تیر 1395 (15ژوییه 2016)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/be0a87e4-aacd-45f6-bde8-2178da86fe23"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات