728 x 90

اخبار عراق,اخبار امريكا,

رئیس ستاد فرماندهی ارتش آمریکا در خاورمیانه: آمریکا احتمالاً به نیروی نظامی بیشتری در عراق نیاز دارد

-

نیروهای نظامی امریکا در عراق
نیروهای نظامی امریکا در عراق
خبرگزاری رویتر در 24تیر به‌نقل از ژنرال وتل رئیس ستاد فرماندهی ارتش آمریکا در خاورمیانه نوشت ”آنها احتمالاً درخواست شمار بیشتری از پرسنل نظامی ایالات متحده در عراق را مطرح خواهند کرد“.

این در حالی است که اشتون کار‌تر، وزیر دفاع آمریکا، ۲۱ تیرماه گفته بود برای کمک به بازسازی پایگاه هوایی قیاره که اخیراً به تصرف ارتش عراق در آمده و تجهیز آن به‌عنوان یکی از مراکز مهم عملیات بازپس‌گیری موصل ضروری است آمریکا ۵۶۰ نفر از نیروهای خود را به این منطقه اعزام خواهد کرد.

ژنرال جوزف وتل در ادامه مصاحبه خود با رویترز اضافه کرد ”اگر شبه‌نظامیان افراطی در پی سقوط مراکز اصلی خود به مناطق دیگری بروند، نیروهای ارتش آمریکا در محل می‌مانند تا اطمینان حاصل کنند که آنها شکست قطعی خورده‌اند“.

لازم به یادآوری است که با در نظر گرفتن شمار تازه نیروهای آمریکایی، تعداد پرسنل ارتش ایالات متحده در عراق به ۴۶۰۰ نفر می‌رسد. اما با در نظر گرفتن پرسنل و نیروهای موقتی، این رقم بیشتر خواهد بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4590df13-6da0-4642-bdfe-d0c42765cb93"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات