728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,حمایتهای مردمی,

پیام های تبریک جوانان استان مرکزی و خانواده‌های هوادار مجاهدین در غرب تهران برای برگزاری گردهمایی ایران آزاد

-

گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس
گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس
تهران ـ جمعی از خانواده‌های شهدای مجاهدی خلق و خانواده‌های هوادار مجاهدین در منطقه غرب تهران در پیام خود به‌مناسبت برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس از جمله نوشتند:
با سلام و درود حضور خواهر بزرگوار رئیس جمهور منتخب مقاومت به حق کشور ایران، همچنین به رزمندگان و پویندگان راه آزادی.

گردهمائی19 تیر95 در فرانسه نشان‌دهنده عزم راسخ و توانایی بالای مقاومت و مجاهدین خلق در پیشبرد اهداف آزادی و عدالت اجتماعی و استقرار دولتی مردمی در ایرانی آباد و آزاد بوده که ضمن فاش نمودن چهره زشت دیکتاتوری آخوندی و اصولگرا و بازکردن مشت اصلاح‌طلبان ترسو و مزدور، که هر دو چون تیغه‌های یک قیچی فقط جهت قطع شریان آزادی و برابری و عدالت در ایران انجام وظیفه می‌کنند. این گردهمائیها ضمن روشنگری دست مماشات‌گران را برای زدوبندهای سیاسی پشت پرده با رژیم فاسد ایران می‌بندد و مانع حمله‌های ددمنشانه آنها به لیبرتی و جلوگیری از ورود غذا و دارو و دیگر مایحتاج ضروری می‌شود. ما که در ایران خفقان زده و پلیسی زندگی می‌کنیم با خوشحالی و با نیروی کسب شده از سخنان خواهر مریم از برگزاری این گردهمائیها پشتیبانی کرده و ضمن تأیید نیروهای مقاومت به‌خصوص سازمان مجاهدین خلق ایران سعی در حرکتی فعال‌تر و کاراتر در کنار نیروهای مقاومت همکاری و پایداری می‌کنیم.

پاینده نیروهای مقاومت مردمی ایران و رزمندگان راه آزادی و سازمان مجاهدین خلق ایران

سلامت و پیروز باد خواهر مریم رجوی
رئیس جمهور منتخب مقاومت ایران
جمعی از خانواده‌های شهدای سازمان مجاهدین خلق ایران و هواداران منطقه غرب تهران24تیر 1394

استان مرکزی ـ پیام تبریک جمعی از جوانان هوادار استان مرکزی
باسلام و درود بر آنان که برای تحقق آزادی در میهن اشغال شده سر از پا نمی‌شناسند
درود بر برادران و خواهران آزاده که بار دیگر نیز شگفتی آفریده و مثل همیشه محکم و استوار در برابر آخوندهای جنایتکار ایستاده و یک صدا و یک دل فریاد آزادی سر دادید و بار دیگر با حضور گرم همه شمایان در گردهمایی عظیم پاریس و با صحبتهای تکان دهنده خانم رجوی صدای حق‌طلبی ما را سر دادید یکبار دیگر نور امید به دلهای شکسته همه مردم ایران تاباندید و ثابت کردید که نه عمامه سیاه و نه عمامه سفید برای مردم ما راه‌حل نمی‌باشند. باشد تا با گامهای استوار رزمندگان ارتش آزادی با حمایت همه‌جانبه مردم ایران بساط دیکتاتوری دینی برای همیشه از ایران جمع بشود. پیروز و سر بلند باشید.

جمعی از جوانان هوادار مجاهدین استان مرکزی.23تیر.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1bd42e58-7cb4-4258-afcb-47f7377b7763"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات