728 x 90

اعتياد و مواد مخدر,

اعتراف رئیس انستیتو روانپزشکی تهران: شیوع اعتیاد در ایران دو تا سه برابر شده است

-

اعتیاد در ایران
اعتیاد در ایران
رئیس انستیتو روانپزشکی تهران22تیر 95 اعتراف کرد شیوع اعتیاد به انواع مواد مخدر، در یک دهه گذشته در ایران بین 2 تا سه برابر شده است.

جعفر بوالهری که با خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا مصاحبه می‌کرد با اشاره به تحقیقی که خود وی 10سال پیش درباره شیوع اعتیاد، انجام داده است گفت: «این تحقیق نشان داد که حدود 17 تا 20 درصد جامعه در یک دهه پیش حداقل یک بار در طول عمرشان به این مواد لب زده‌اند. برآورد عددی از رشد اعتیاد در ایران وجود ندارد چرا که مسئولان اعلام آمار، اعداد و ارقام را در این زمینه مخفی می‌کنند و حتی در اختیار متخصصان قرار نمی‌دهند» .

رئیس انستیتوی روانپزشکی در تهران همچنین اعتراف کرد: «یک عددی را به‌صورت دستوری به ما گفته‌اند که اعلام کنیم که همان آمار شیوع یک میلیون و دویست تا یک میلیون و سیصد هزار تن است» .

وی به بی‌کفایتی کارگزاران رژیم برای حل بحران اعتیاد اعتراف کرد و گفت: «هر تقلایی هم که برخی دستگاهها انجام می‌دهند، … هیچ کاری برای این مسائل در کوتاه مدت نمی‌توانیم بکنیم، همه هم این موضوع را می‌دانند به همین خاطر درمانده شده‌اند» .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/891b9386-ecfe-494c-91a8-c1ad68ad0028"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات