728 x 90

بحران اقتصادى ايران,تعطيلى واحدهاى صنعتى و توليدى,

۳۷۵ واحد صنعتی تعطیل شده و نیمه فعال در کهگیلویه و بویر احمد

-

تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی
تعطیلی واحدهای صنعتی و تولیدی
رئیس سازمان صنعت و معدن رژیم در کهگیلویه و بویراحمد روز سه‌شنبه 22تیر 95، به رکود 251 واحد صنعتی در این استان اعتراف کرد و گفت: ”751 واحد صنعتی دارای پروانه با اشتغالزایی 9هزار نفر در این استان وجود دارد که از این تعداد 376 واحد فعال، 124 مورد نیمه فعال و 251 واحد نیز راکد است“.

بیشتر بخوانید:

استان صنعتی یزد در آستانه ورشکستگی و بحران صنعتی

با تشدید رکود و مشکلات اقتصادی در سه سال اخیر تعداد قابل توجهی از کارخانجات تولیدی در استان یزد به تعطیلی کشیده شده‌اند و گزارش‌های مسئولان در استان یزد حاکی از آن است که واحدهای تولیدی مختلف از جمله کاشی و سرامیک، نساجی، آهن و فولادسازی با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند و این مشکلات 50 درصد واحدهای تولیدی این شهر را راکد و نیمه تعطیل و بیش از 30 درصد آن را تعطیل کرده است.

تعطیلی ۹۰ درصد واحدهای تولیدی در سراب استان آذربایجان شرقی


وضعیت حاکم بر صنعت شهرستان سراب با توجه به میانگین کشور وضعیت نامناسب‌تری دارد و بیش از ۹۰ درصد از واحدهای شهرک صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل هستند.

تعطیلی ۴۰۰ واحد تولیدی در استان مازندران

حمیدرضا کاملی نماینده کارفرمایان شهرستان محمودآباد گفت به‌دلیل اجحاف بانکها شاهد تعطیلی ۴۰۰ واحد تولیدی استان مازندران هستیم و هزاران نفر در این استان و شهرستان بیکار شده‌اند که بخشی از آن مربوط به شهرک صنعتی محمودآباد است.

تعطیلی و نیمه‌فعال ماندن واحدهای تولیدی و صنعت استان خوزستان


از سویی دیگر هوشمند صفایی در جمع معاونان و مسئولان ستادی و روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای استان خوزستان معضل اصلی استان را تعطیلی و نیمه‌فعال ماندن واحدهای تولیدی و صنعتی اعلام کرد.

تعطیلی کارخانجات در لرستان

حال و روز صنایع شهرستان بروجرد هم این روزها چندان خوش نیست به‌طوری که از میان واحدهای صنعتی حدود سه واحد صنعتی به‌طور کامل فعال بوده و بقیه صنایع با حداقل ظرفیت کار می‌کنند و یا تعطیل هستند.

تعطیلی بیش از 70درصد صنایع تولیدی در استان بوشهر

در همین رابطه دبیر انجمن صنایع استان بوشهر خضر خلیلی اعلام کرد: از 800 واحد تولیدی دارای پروانه در استان 70 درصد از آن‌ها به‌دلیل مشکل نقدینگی صنایع و همکاری بانکها غیرفعال هستند.

تعطیلی نیمی از واحدهای شهرک صنعتی چهار بیشه گچساران

واحدهای تولیدی در شهرستان گچساران قطب تولید نفت در کشور نیز این روزها حال و روز خوشی ندارد و از حدود 66 واحد مستقر در شهرک صنعتی چهار بیشه گچساران تنها 32 واحد فعال است صاحبان این واحدهای تولیدی اذعان کردند به‌دلیل نبود اعتبار و نقدینگی وضعیت مناسبی را سپری نمی‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/923df89e-6626-40e2-a5e4-664682be3dfa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات