728 x 90

حقوقهاى نجومى,

چاقو دسته خودش را نمی‌برد!

-

حقوقهای نجومی
حقوقهای نجومی
منشأ افشای فضاحت فیشهای حقوقهای نجومی گردانندگان رژیم آخوندی جنگ قدرت در درون نظام آخوندی خصوصاً جنگ بر سر انتخابات آتی ریاست‌جمهوری رژیم است. این امری است که به کرات رسانه‌ها و مهره‌های باند رفسنجانی – روحانی به آن اذعان کرده‌اند. سردمداران رژیم نظیر خامنه‌ای، روحانی، آخوند لاریجانی، در وحشت از پیامدهای اجتماعی رو شدن این غارتگری به توجیه این افتضاح روی آورده و با عباراتی نظیر ”استثنا“، ”تخلف“، ”منفذ قانونی“ و... تلاش کردند آن را رفع رجوع کنند. اما افتضاح فیشهای حقوقی نجومی و رسوایی بزرگ ناشی از آن با سفسطه‌های دجالگرانه آخوندی، رفع و رجوع و به عبارت دیگر ماستمالی نمی‌شود. از این رو است که وحشت سراپای سران، مهره‌ها ورسانه‌های هر دو باند را فراگرفته است. وقتی بحث از حقوق های نجومی سران سپاه پاسداران در بعضی از رسانه‌های اجتماعی به میان آمد، پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه وحشت‌زده موضوع را انکار کرد و به‌دلیل موهوم حفاظتی متوسل شد و گفت به این دلیل سپاه نمی‌تواند فیش حقوق سران آن را منتشر کند!

هم اکنون دولت روحانی از طرف باند مقابل تحت فشار است که به تخلفات به‌اصطلاح جزیی! در دولتش از جمله تخلفات حسین فریدون برادر آخوند حسن روحانی، بپردازد و در این رابطه «شفاف سازی» کند، اما روحانی تا کنون از این امر سرباز زده است.

سران دستگاه‌های عریض و طویل نظارتی رژیم از قبیل سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات با 12گروه مستشاری، مجلس رژیم و.. نیز مانند سایر سران نظام و مهره‌های دانه درشت ید طولایی در چپاول و غارت دارند، در سکوت محض فرو رفته‌اند و تمرکزشان روی جلوگیری از برملا شدن بیش از پیش چپاولهای خود و دستگاههای تحت کنترلشان بر اثر جنگ و جدال باندی است.

بنابر نوشته کیهان خامنه‌ای (20تیر95) مشاور رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی رژیم مدعی شده است 3 درصد فیشهای مدیران نیاز به رفع ابهام و بازنگری دارد که با این حساب 97 درصد مدیران رژیم به قول پاسدار احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق رژیم پاکدست هستند!، اما چرا دولت روحانی و دستگاههای نظارتی رژیم اسامی این افراد معدود و اندک! را افشا نمی‌کند؟ علت عدم افشای اسامی غارتگران از هردو باند مشخص است.

به دو دلیل اسامی کلان حقوق بگیران نظام افشا نمی‌شود. اولین دلیل آن ترس از انفجار اجتماعی است. که رسانه‌های حکومتی نیز بعضاً به آن اشاره کرده‌اند.

یکی از رسانه‌های باند رفسنجانی- روحانی به صراحت به این امر اعتراف کرده و نوشته است: ”با توجه به مشکلات اقتصادی عظیمی که جامعه با آن دست به گریبان است دریافت‌های نامتعارف به‌شدت به اعتماد جامعه لطمه زده و احساسات مردم را جریحه‌دار نموده و سرمایه اجتماعی که عبارت از مشارکت، اعتماد و همیاری مردم است آسیب دیده است، برکناری افراد خاطی یا محاکمه آنها یا حتی لایحه شفافیت که آقای روحانی وعده‌اش را داده خوب و لازم است اما قادر به اقناع جامعه نیست“. (روزنامه آرمان 20تیر 95)

روزنامه مردم‌سالاری یکی دیگر از رسانه‌های باند رفسنجانی – روحانی 20 تیر 95 نیز ضمن اشاره به جنگ قدرتی که در جریان افشای حقوقهای نجومی وجود دارد و اذعان به این‌که آبشخور آن جنگ بر سر تصاحب کرسی ریاست‌جمهوری است، به پیامدهای اجتماعی چپاول و غارت صاحب منصبان رژیم از طریق دریافت حقوق نجومی اشاره کرده و نوشته است ”دلتان را بگذارید کنار دل آن فلک‌زده‌ای که با هشتصد هزار تومان دریافتی ماهانه‌ ، فرزندان بیکار دم بخت هم داشته باشد. قضاوت کنید که چنین وضعی چقدر می‌تواند دوام بیاورد و به انفجار اجتماعی نیانجامد‌؟“.

دلیل دوم برای عدم افشای فیشهای حقوقی نجومی ریشه در طینت غارتگرانه نظام آخوندی دارد. بسیار واضح است که نظامی که سرتا پا در غارت و چپاول اموال مردم ایران غرق است، نمی‌تواند با فساد درونی خودش مبارزه کند و اسامی کلان حقوق بگیران را افشا کند، زیرا چاقو دسته خودش را نمی‌برد!.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16935ebb-0fca-463c-9140-361374dd0188"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات